اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل خبر داد

امداد به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی با 200 امدادگر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: جمعیت هلال احمر استان اردبیل با تمام توان و امکانات و با بیش از 200 امدادگر در زلزله آذربایجان شرقی به کمک حادثه‌دیدگان شتافت.

امداد به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی با 200 امدادگر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام غیبی صبح امروز در مراسم تجلیل از امدادگران و داوطلبان تلاشگر در زلزله آذربایجان شرقی، با گرامیداشت دهه ولایت و فرا رسیدن عید غدیر اظهار داشت: پرچم افتخاری که در این روز بر قلب جهان اسلام برافراشته شد امروز با سرعت و شتاب شایسته در حال وزیدن است و شاهد فراگیر شدن مکتب غدیر و عاشورا و در جامعه بشری هستیم.

وی توفیق امداد و مدد رسانی به دیگران را توفیق عبادت و تعمیق فرهنگ دستگیری از همنوع توصیف کرد و گفت: جمعیت هلال احمر استان اردبیل با 50 هزار داوطلب جوان و امدادگر مخلص به خود می‌بالد که در تبعیت از سیره مولای متقیان التیام‌بخش آسیب‌دیدگان باشد.

این مسئول گفت: ما روحیه ایثار را با حضور به موقع از اولین ساعات زلزله مهیب آذربایجان شرقی به نمایش گذاشتیم و در حقیقت این مفهوم اصلی را معنا کردیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: ما در این حرکت به موقع و مدبرانه خود دست یاری به سوی هموطنانی دادیم که با رخداد زلزله دچار آلام روحی، روانی و مادی شده بودند به طوری که نیروهای ما با گذشت کمتر از 50 دقیقه در محل حادثه زلزله مهیب اهر حاضر شدند.

غیبی گفت: بعد از رسیدن به منطقه به عنوان فرمانده منطقه زلزله‌زده اهر ایفای نقش کرده و با 200 امدادگر و داوطلب مشتاق به یاری هموطنان‌مان شتافتیم.

وی افزود: در این ایام 46 کامیون کمک‌های مردمی استان اعم از امدادی، زیستی، و بهداشتی جمع‌آوری شده و  توسط دستگاه‌های مختلف بین زلزله‌زدگان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ارزش این کمک‌ها را بالغ بر یک‌میلیارد و 200 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: ما در کمک به زلزله‌زدگان سعی کردیم با کمترین حاشیه کاری بیشترین خدمات را ارائه کنیم تا اسباب رضایت مردم فراهم شود.

این مسئول ادامه داد: ما همچنین با تلاش جمعیت هلال احمر مرکز، دستگاه‌های زنده‌یاب و خودروهای نجات را به سرعت در منطقه مستقر کردیم تا امدادرسانی با کمترین تاخیر و تعلل صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم از تلاشگران امداد نجات استان در زمین لرزه تابستان امسال در منطقه اهر با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول