اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین روز هفته بسیج دانش‌آموزی

یاد شهدای فرهنگی و دانش‌آموز در لردگان گرامی داشته شد

خبرگزاری فارس: همزمان با ولادت با سعادت امام هادی علیه‌السلام و هفته بسیج دانش‌آموزی، یادواره شهدای روحانی، فرهنگی و دانش‌آموز سه بخش لردگان، فلارد و خانمیرزا در سالن شهدای لردگان برگزار شد.

یاد شهدای فرهنگی و دانش‌آموز در لردگان گرامی داشته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا اسحاقی ظهر امروز با حضور در جمع خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان ادارات و نهاد‌های شهرستان و اقشار مختلف مردم مومن این شهرستان اظهار داشت: ولایت‌پذیری و اطاعت از رهبری مهمترین ویژگی‌های شهدا است.

وی افزود: شهدا و رزمندگان ما به خوبی می‌دانستند که با پیروی از ولایت فقیه می‌توانند در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی کنند و اسلام و اندیشه‌های ناب محمدی را حفظ نمایند.

اسحاقی بیان داشت: این رکن اصلی را شهدای ما بدون استثنا در وصیت‌نامه‌های خود بیان کرده و ما را نیز به حرکت در این مسیر دعوت کرده‌اند که ما نیز باید با الگوپذیری از آن‌ها در این مسیر پر خیر و برکت حرکت کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه لردگان نقش دانش‌آموزان در میدان‌های نبرد و عملیات‌ها را ستودنی عنوان کرد و اذعان داشت: در طول هشت سال جنگ تحمیلی دانش‌آموزان همواره یار و یاور رزمندگان بودند.

وی شهدا را نمونه کامل اسوه ایثار و شهادت عنوان کرد و افزود: شهدا با فدا کردن جان خود آزادگی، عزت و شرافت را به ما بخشیدند.

اسحاقی با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا هرگز از اذعان ملت شریف و ولایتمدار ایران پاک نخواهد شد، بیان داشت: ملت ایران همواره از شهدا به خوبی یاد خواهد کرد و از وجود انسان‌های با ایمان و فداکار به خود می‌بالد.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول