اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ارتقای بهداشت روحی صورت گرفت

توزیع 50 بازی سلامت در بین دانش‌آموزان زهکی

خبرگزاری فارس: فرماندار زهک گفت: 50 بازی مورد تأیید شبکه بهداشت و درمان زهک در قالب بازی‌های سلامت با هدف ارتقای بهداشت روحی بین دانش‌آموزان این شهرستان توزیع شد.

توزیع 50 بازی سلامت در بین دانش‌آموزان زهکی

به گزارش خبرگزاری فارس از زهک، احمد دهمرده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای بهداشت این شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: پلیس بهداشت که برای نخستین بار در سطح شهرستان‌های شمال استان در شهرستان زهک تشکیل شد توانسته با متخلفان از قبیل دستفروشان و مرغ پرکنی‌ها و واحدهای غیر بهداشتی برخورد قاطع کند و در این زمینه همه واحدهای مرغ پرکنی سطح شهرستان نیز پلمب شده است.

وی افزود: در سال‌جاری نیز زمینی برای احداث مجتمع کارگاهی اختصاص داده شده و اقدامات لازم برای احداث آن در حال

انجام‌شدن است.

فرماندار زهک بیان کرد: از دغدغه‌های اصلی دولتمردان، ایجاد یک جامعه سالم است که این موضوع با آموزش صحیح تمام و اقشار جامعه امکان‌پذیر است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان زهک نیز در این جلسه گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید، 50 بازی با عنوان بازی‌های سلامت ساخته شده و در اختیار آموزش و پرورش این شهرستان قرارگرفته تا بین دانش‌آموزان توزیع شود.

جعفر نوری افزود: در زمینه مبارزه با بیماری سل در شهرستان نیز اقدامات خوبی صورت‌گرفته و با تلاش‌های صورت‌گرفته و آموزش‌های داده شده امسال سل مقاوم به درمان در شهرستان دیده نشده است.

وی با اشاره به افزایش افراد دیابتی در جهان بیان داشت: 9 درصد مرگ و میرهای جهان در سال گذشته به افراد مبتلا به دیابت مربوط می‌شود که این آمار با تغییر شیوه زندگی مردم کاهش می‌یابد و شبکه بهداشت و درمان زهک نیز در این زمینه مدل جامع سیستماتیک آموزش و ارتقاء سلامت تحت عنوان SHEP را با توزیع بسته‌های آموزشی در مورد این بیماری بین دانش‌آموزان و سربازان اجرا خواهد کرد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول