اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای طرح سنجش نوآموزان

1200 دانش‏آموز دامغانی گواهینامه سلامت دریافت کردند

خبرگزاری فارس: یک‌هزار و 205 دانش‏آموز دامغانی با اجرای طرح سنجش نوآموزان، گواهینامه سلامت دریافت کردند.

1200 دانش‏آموز دامغانی گواهینامه سلامت دریافت کردند

مسئول طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان شهرستان دامغان امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان اظهار داشت: در راستای اجرای طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در شهرستان دامغان که امسال در دو مرحله اجرا شد، یک‏هزار و 214 نفر پذیرش شدند و کار معاینه و سنجش این تعداد از نوآموزان انجام شد.

اشرف‏السادات داوودالموسوی بیان کرد: این تعداد نوآموز از شهرهای دامغان و امیرآباد بودند که با مراجعه به پایگاه‏های سنجش، کار معاینه آنان انجام شد.

وی تصریح کرد: برای اجرای طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در شهرستان دامغان، دو پایگاه ثابت و سیار پیش‏بینی شده بود.

مسئول طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان شهرستان دامغان خاطرنشان کرد: در مرحله نخست از اجرای این طرح، یک‏هزار و 119 نوآموز با طی مراحل مختلف سنجش در پایگاه‏های در نظر گرفته شده، موفق شدند با موفقیت مراحل سنجش را پشت سر بگذارند.

داوودالموسوی افزود: این افراد گواهینامه سلامت دریافت کردند و به مدارس عادی در شهرستان دامغان برای ثبت‌نام معرفی شدند.

وی یادآور شد: 95 نوآموز در مرحله نخست از اجرای این طرح، برای درمان کامل‏تر به مراکز درمانی تخصصی معرفی شدند و پس از گذراندن این مراحل و مراجعه مجدد به پایگاه‏های سنجش، نسبت به چگونگی حضور آنان در مدارس تعیین تکلیف شد.

مسئول طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان شهرستان دامغان افزود: برای اجرای طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در شهرستان دامغان، از 11 نفر نیروی انسانی شامل پزشک، بینایی‏سنج، شنوایی‏سنج، مربی بهداشت، آزماینده تحصیلی و مسئول پذیرش استفاده شد.

داوودالموسوی گفت: طرح سنجش نوآموزان با هدف تست صحت سلامت این افراد هر ساله از سوی وزارت آموزش و پرورش در سراسر کشور در دو مرحله اجرا می‏شود.

وی افزود: پس از معاینه کامل سلامت نوآموزان، در پایان گواهینامه سلامت برای آنان صادر خواهد شد و داشتن گواهینامه سلامت موقع ثبت‏نام در مدارس از مدارک اصلی محسوب می‏شود.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول