اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان:

صنایع غذایی با سلامت روح ارتباط مستقیم دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: هر جامعه‌ای نیازمند داشتن افرادی سالم، پر انرژی و پویا هستند تا بتوانند بخش‌های مختلف و عرصه‌های مختلف کار کنند.

صنایع غذایی با سلامت روح ارتباط مستقیم دارد

رسول محققیان در حاشیه نمایشگاه صنایع غذایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه هر جامعه‌ای نیازمند داشتن افرادی سالم، پر انرژی و پویا هستند، اظهار کرد: هر جامعه‌ای نیازمند داشتن افرادی سالم، پر انرژی و پویا هستند تا بتوانند در بخش‌های مختلف و عرصه‌های مختلف کار کنند.

وی تصریح کرد: از آن جایی که تغذیه نقش مهمی در این بخش دارد پرداختن به این مسئله از وظایف اصلی هر مسئول در این حیطه به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان عنوان کرد: صنایع غذایی به عنوان یکی از نهادهای اساسی با سلامت جسم و روح ارتباط مستقیم دارند و باید خانواده‌ها روش صحیح تغذیه را به کودکان خود آموزش دهند تا در آینده مشکل تغذیه‌ای در آنها پدید نیاید.

وی در بخش دیگر صحبت‌های خود در مورد برپایی این نمایشگاه افزود: تقویت حساسیت‌های مردمی به انتخاب صنایع غذایی مناسب و ترغیب به استفاده از استانداردها از مهم‌ترین اهداف نمایشگاه است.

محققیان اضافه کرد: نمایشگاه صنایع غذایی با غذای سالم گره خورده است و غرفه‌داران با مجوز کیفیت و تولید غذای سالم که از دانشگاه علوم پزشکی کسب کرده‌اند، توانسته‌اند تا در این نمایشگاه شرکت کنند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول