اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نظام پزشکی شهرستان آمل مطرح کرد

تلاش دستگاه‌ها و مراکز درمانی برای پیشرفت سلامت مردم

خبرگزاری فارس: رئیس نظام پزشکی شهرستان آمل گفت: باید تمام تلاش ما پیشرفت سلامت مردم با همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای درمانی و بهداشتی باشد.

تلاش دستگاه‌ها و مراکز درمانی برای پیشرفت سلامت مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، منوچهر مجد رئیس نظام پزشکی این شهرستان عصر امروز در آئین تودیع و معارفه سرپرست جدید بیمارستان امام رضا(ع) این شهرستان با اعلام اینکه هدف اصلی ما ایجاد سلامت در جامعه است، بیان داشت: ایجاد سلامت مهم‌ترین هدف بهداشت و درمان در کشور است.

وی افزود: باید با همکاری عوامل بهداشت و درمان وظایف محوله را به خوبی و به نحو شایسته انجام دهیم زیرا یکی از افتخارات ما کار در بدنه بهداشت و درمان است و باید قدر این نعمت بزرگ خداوند که به ما عطا شده را بیشتر از گذشته بدانیم.

مجد با اشاره به اینکه سرپرست پیشین این بیمارستان هرچه در توان داشت برای این مجموعه گذاشت، ابراز داشت: تلاش‌های این مدیر در طول مدت مسئولیت‌اش بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه مدیریت جدید این مجموعه نیز فردی لایق و توانمند است، اظهار داشت: باید تمام تلاش ما پیشرفت سلامت مردم با همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای درمانی و بهداشتی باشد.

سرپرست پیشین بیمارستان امام رضا(ع) آمل در این مراسم گفت: در مدت مسئولیت‌ام دو کار مهم انجام شد که بخش ICU مسمومیت در این بیمارستان راه‌اندازی شد البته نیاز به این بخش در آمل بسیار احساس می‌شد.

عباسعلی کمالی با اعلام اینکه وجود متخصص طب اورژانس دیگر اقدام مهم در این شهرستان بود، یادآور شد: با توجه به اینکه بخشی از بیماران این بیمارستان، بیماران بدحال قلب هستند دیگر نیاز ما وجود متخصص طب اورژانس بود که هم‌اکنون این مجموعه از این متخصص بهره می‌برد.

وی افزود: در مدت مسئولیت‌ام در این بیمارستان تمام توان خود را با همکاری همه عوامل و پرسنل به کار گرفتم تا رضایت خداوند و خلق خداوند را شامل شود.

سرپرست جدید بیمارستان امام رضا(ع) آمل در این مراسم بیان داشت: کار در این بیمارستان سخت است ولی با توجه به تجربیات‌ام امیدوارم بتوانم برای مردم در بخش بهداشت و درمان مفید و موثر باشم.

عباس قدیر با اشاره به اینکه باید از توان تمام مجموعه برای پیشبرد اهداف مختلف این مجموعه استفاده برد، گفت: هدف ما ایجاد سلامت در جامعه است.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول