اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس دفتر قرآن آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد

اجرای 20 برنامه توسط آموزش و پرورش خراسان جنوبی در دهه ولایت

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از برگزاری 20 برنامه در دهه ولایت توسط آموزش و پرورش استان خبر داد.

اجرای 20 برنامه توسط آموزش و پرورش خراسان جنوبی در دهه ولایت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید علی حسینی ظهر امروز در ستاد برنامه‌ریزی غدیر خراسان جنوبی اظهار کرد: باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا همه از این برنامه‌ها بهره کافی را ببرند.

وی برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان را از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش استان در دهه ولایت عنوان کرد و افزود: در این ایام جشن تکلیف 4 هزار دانش‌آموز در سطح استان برگزار می‌شود.

رئیس دفتر قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تصریح کرد: مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزان در هر شهرستان به صورت جداگانه اجرا می‌شود.

حسینی از آذین‌بندی مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان در دهه ولایت خبر داد و بیان داشت: سخنرانی علمای استان در مدارس از دیگر برنامه‌های این دهه است.

وی از برگزاری مراسم شب شعری در دهه ولایت خبر داد و اذعان داشت: در این شب شعر فرهنگیان و دانش‌آموزان به قرائت سروده‌های خود در باب امام علی (ع) می‌پردازند.

رئیس دفتر قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی به حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان به صورت ویژه در نماز جمعه این هفته اشاره کرد و ادامه داد: بعد از نماز جمعه دانش‌آموزان با شرکت گسترده در راهپیمایی 13 آبان انزجار خود را از آمریکا و اسرائیل اعلام می‌کنند.

حسینی از مشاوره رایگان دانش‌آموزان استان در مراکز مشاوره در دهه ولایت خبر داد و گفت: تکریم از سادات دانش‌آموز و دانش‌آموزانی که نام علی دارند نیز از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش استان در این دهه است.

وی به برگزاری مسابقات فرهنگی با محوریت غدیر در مدارس استان اشاره و تصریح کرد: در این مسابقات از نفرات برتر تجلیل می‌شود.

رئیس دفتر قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بر برگزاری هر چه باشکوهتر عید غدیر تاکید کرد و یادآور شد: باید واقعه بزرگ غدیر برای دانش‌آموزان تبیین شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول