اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور امور بانوان آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی خبر داد

اجرای طرح شاداب‌سازی در مدارس آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مشاور امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: طرح شاداب‌سازی مدارس با رویکرد تربیتی اجرا می‌شود.

اجرای طرح شاداب‌سازی در مدارس آذربایجان‌غربی

هاله نوبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طرح شاداب‌سازی مدارس با حفظ و تقویت فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی و نظارت بر عرضه پوشاک بر اساس طرح‌های اسلامی، ایرانی و بومی همچنین ایجاد آرامش فکری و روحی در دانش‌آموزان با در نظر گرفتن حذف فاصله طبقاتی فقیر و غنی اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان، تشکیل کمیته تخصصی منطقه، مجمع امور صنفی، اتحادیه‌های امور صنفی تولید و توزیع پوشاک همچنین اتحادیه خرازان در حال اجرا است.

نوبری تصریح کرد: این طرح از سال 86 در مدارس دخترانه استان آغاز به کار کرده که با تنظیم قیمت‌های تولید و ارائه مدل‌های اسلامی با حداقل قیمت برای مدارس دختر و پسر عرضه می‌شود.

به گفته وی، بیش از 18 هزار لباس فرم برای دختران و پسران ارائه شده است.

نوبری افزود: در سال تحصیلی جاری 40 درصد مدارس پسرانه زیرپوشش قرار داده شده که با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم در تلاش هستیم تا سایر مدارس باقی مانده را زیرپوشش قرار دهیم.

نوبری، بررسی آثار حجاب و عدم رعایت آن را در زندگی فردی و اجتماعی از اهداف برنامه عنوان کرد و افزود: آشنایی با اهداف استکبار در قضیه کمرنگ کردن حجاب و عفاف و همچنین ارائه آیات و روایات می‌تواند در ایجاد شناخت و درک دانش آموزان از حدود پوشش در اسلام و حفظ شأن و مقام زن مسلمان آگاهی بخشد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول