اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری:

اعتبارات بخش دارالقرآن‌ها کاهش یافت

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری گفت: تاسیس دارالقرآن‌ها کار ارزشمندی بود، ولی اعتبارات مربوط به آن کاهش یافته است.

اعتبارات بخش دارالقرآن‌ها کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، آیت‌الله علی معلمی بعدازظهر امروز در پنجمین گردهمایی مدیران ادارات و نمایندگی‌های تابعه سازمان تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اشارات ادیان آسمانی و دین مبین اسلام برای تبلیغات درست دستورات الهی تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران فضای خوبی برای پر کردن خلاهای دینی و آشنایی مردم با معارف مذهبی با استفاده از شیوه‌های جدید و نوین و سرمایه قرآن و معارف اهل بیت فراهم شد.

وی با اشاره به فرهنگ عالی و آداب و رسوم بسیار پیشرفته در کشور تاکید کرد: برای تاثیرگذار بودن این فرهنگ و رسوم باید این فرهنگ در بین مردم تبیین شود.

معلمی در مورد تاسیس دارالقرآن‌ها نیز گفت: تاسیس دارالقرآن‌ها کار ارزشمندی است هرچند در ماه‌های قبل آثار خوبی را دولت از خود به جای گذاشت، ولی اعتبارات مربوط به این بخش در حال حاضر فروکش کرد.

این عضو خبرگان رهبری افزود: اخیرا رویکرد دولت در بعد فرهنگی جای حرف دارد، خوب بود کارها با همان شدت گذشته ادامه پیدا می‌کرد.

معلمی با اشاره به اظهارات اخیر مقام معظم رهبری در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تاکید رهبری بر ایجاد همدلی و پرهیز از تشنج‌آفرینی توسط سران سه قوا بود تا به بیگانگان فرصت اخلالگری داده نشود که مطمئنا همه متوجه موضوع و تاکید رهبری شدند ولی هنوز چند هفته از این اظهارات نگذشته کنش بین دو قوه ایجاد شد و چه بازی‌هایی که از سوی اداره‌کنندگان امور کشور انجام نشد.

وی مصداق این رفتار را به زمان بعد از رحلت پیامبر از سوی برخی افراد نسبت داد و گفت: از آن دوران تا کنون ممکن است انسان‌ها و ابزار عوض شده باشند ولی طینت انسان همان است که افراد را دچار خود بزرگ بینی می‌کند تا شخص به سوی عوامل دلخواه و هوس‌های خود متمایل شود.

معلمی با بیان اینکه اگر امت اسلام در سایه امامت ادامه حیات می‌داد گرفتار مصایب کنونی نمی‌شد، افزود: این پراکندگی‌ها و گرفتار غده سرطانی اسرائیل شدن و تاسیس پایگاه نظامی استکبار جهانی در جوار حرم امن الهی و ایجاد جنگ‌های فرقه‌ای و مذهبی نتیجه فاصله گرفتن از وصیت پیامبر اکرم (ص) و ولایت و امامت است.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول