اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های کرمان:

مسائل فرهنگی جزو اولویت‌های زندان‌هاست

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان کرمان گفت: مسائل فرهنگی جزو اولویت‌های زندان‌هاست و از هرگونه طرح در راستای اصلاح و تربیت زندانیان استقبال می‌کنیم.

مسائل فرهنگی جزو اولویت‌های زندان‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی ولی‌نیا در دیدار با معاون پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دادگستری استان کرمان با ابراز خرسندی از اجرای طرح امید در زندان مرکزی کرمان گفت: زندانیان بیشتر از اقشار آسیب‌یده یا در معرض آسیب هستند که آگاه‌سازی آنها و آموزش آنان به ویژه در بخش مهارت‌های اساسی زندگی تاثیر به سزایی در بازسازی شخصیت آنها دارد و زمینه بازگشت آنها را به جامعه فراهم می‌آورد.

وی با اشاره به فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی در زندان‌های استان کرمان خاطرنشان کرد: در زندان‌ها مجموعه‌ای به نام اداره فرهنگی و تربیتی که متولی امور آموزشی، مذهبی، هنری و ورزشی با هدف پرکردن اوقات فراغت زندانیان و اصلاح و تربیت فعالیت می‌کند و در همین راستا در حال حاضر تعداد 54 روحانی مشغول فعالیت‌های تبلیغی، مذهبی و آموزشی در زندان‌های استان کرمان هستند.

ولی‌نیا افزود: مسائل فرهنگی جزو اولویت‌های سازمان زندان‌ها است و از هرگونه طرح در راستای اصلاح و تربیت زندانیان استقبال می‌کنیم، ضمن اینکه طرح امید را در همین راستا می‌دانیم و آمادگی کامل داریم که با همکاری فرهنگی اجرا شود.

همچنین معاون پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دادگستری استان کرمان در این دیدار اظهار داشت: با هدف تولید و ترویج دانش، اخلاق، مهارت‌های زندگی و همچنین ارتقای سطح آگاهی و توانمندی‌های فردی اجتماعی طرح آموزشی امید در زندان‌های استان برگزار می‌شود.

حمید خالقی افزود: طرح امید توسط مؤسسه خادمان علم و اخلاق با هدف تولید و ترویج دانش، اخلاق و مهارت‌های زندگی در سه دوره برای تربیت مربی برگزار و گواهینامه پایان دوره نیز اعطا می‌شود.

خالقی با بیان اینکه در این طرح زندان‌ها در اولویت قرار گرفته و با همکاری مجموعه زندان‌ها در مدت زمان مشخص و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: این طرح پس از پایان برگزاری مورد آسیب‌‌شناسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول