اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه آمل:

غرب به دنبال تغییر ساختار فرهنگی در ایران است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه آمل گفت: غرب برای دستیابی به اهداف خود، به دنبال تغییر ساختار فرهنگی در ایران است.

غرب به دنبال تغییر ساختار فرهنگی در ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، شعبانعلی حیدریان بعدازظهر امروز در نشست معرفت بصیرتی بسیج دانش‌آموزی آمل بیان کرد: بسیج دانش‌آموزی به دنبال تحقق بخشیدن به شعار ایمان، قلم و شجاعت است.

وی با اشاره به اینکه با شعار به دنبال این هستیم که معرفت و بصیرت را در میان دانش‌آموزان خود بالا ببریم، یادآور شد: باید تلاش کنیم قلب‌ها و قلم‌هایمان در برابر تندبادهای دشمن سقوط نکند.

حیدریان با تاکید بر اینکه قلم دانش‌آموزان معرفت و علم آنان است، تصریح کرد: باید با قلم خود کرسی‌های علمی دنیا را فتح کنیم، چون دشمن به خوبی می‌داند که ایرانی‌ها بیشترین ضریب هوشی را در میان مردمان دنیا دارند.

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل ریشه در شعار شجاعت بسیجیان دارد، افزود: این همان چیزی است که سران غرب اذعان کرده‌اند که فرمول مقابله با آن را نمی‌دانند.

فرمانده سپاه ناحیه آمل با اشاره به اینکه باید آنقدر قدرت پدافندی خود را بالا ببریم که اراده دشمن از او سلب شود، ادامه داد: بعد از دفاع مقدس دشمن به خوبی تغییر مسیر داده است و این بار به جای جسم ایرانی‌ها، فکر آنها را هدف قرار داده است.

وی با اعلام اینکه دشمن با این ترفند به دنبال تغییر در ساختارهای فرهنگی جامعه ایران است، افزود: دشمن با تغییر ساختار پوششی بعد از آن تغییر ساختار فکری به دنبال تغییر ساختار نظام جمهوری اسلامی است.

حیدریان با بیان اینکه جوانان ما نباید مقهور سبک زندگی غربی باشند، تاکید کرد: این نوع رفتار جوانان است که به پایداری نظام اسلامی کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه باید تمام اهداف و برنامه‌های دشمن را پیش‌بینی کنیم، گفت: باید بتوانیم فکر آنها را بخوانیم و به بصیرتی که موردنیاز است دست پیدا کنیم.

فرمانده سپاه آمل با بیان اینکه امروز شیوه دشمن سلاح‌ها و شیوه‌های جنگ نرم‌افزاری است، تصریح کرد: باید تلاش کنیم قدرت اراده را با بصیرت‌افزایی از دشمن بگیریم.

انتهای‌ پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول