اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آوج:

راهیان نور دانش‌آموزی گسترش یابد

خبرگزاری فارس: امام جمعه آوج با بیان اینکه اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی تأثیرگذار است، گفت: این اردوها باید بیش از پیش گسترش یابد.

راهیان نور دانش‌آموزی گسترش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج، حجت‌الاسلام سید ضیاء‌الدین هاشمی در دیدار با تعدادی از دانش‌آموزان بسیجی بخش مرکزی آوج اظهار کرد: اشتیاق دانش‌آموزان برای افتخار‌آفرینی و پیشرفت سبب شده که نام و نشان جمهوری اسلامی امروز در میان ملت‌های دیگر جهان درخشیده و زمینه قدرت علمی و تحقیقاتی کشور در میان ملت‌های دیگر فراهم شود.

امام جمعه آوج اضافه کرد: حماسه‌آفرینی قشر‌های دانش‌آموزی در ایام دفاع مقدس به عنوان سند افتخاری برای تمامی نسل‌های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه اشتیاق دانش‌آموزان برای حضور در اردو‌های معنوی راهیان‌نور نشان‌دهنده علاقه و اشتیاق آنان به وادی ایثار و شهادت است، تصریح کرد: وظیفه نهاد‌های متولی امر راهیان نور این است که با برنامه‌ریزی تلاش کنند تا این زمینه حضور حداکثری دانش‌آموزان را در سرزمین نور مهیا کنند.

هاشمی خاطرنشان کرد: برکات و دستاورد‌های حضور در سرزمین‌های نور بسیار چشم‌گیر است و همه باید با حضور در این مناطق و یادمان‌ها از برکات و دستاورد‌های آن در زندگی خویش بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول