اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با روز 13 آبان

فیلم هالیوودی آرگو در دانشگاه‌ها نقد می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: هم‌زمان با روز 13 آبان فیلم هالیوودی آرگو در برخی از دانشگاه‌ها مورد نقد قرار می‌گیرد.

فیلم هالیوودی آرگو در دانشگاه‌ها نقد می‌شود

به گزارش خبر گزاری فارس از اصفهان، رضا صفری صالحی ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت اعلام برنامه‌های 13 آبان و عید غدیر برگزار شد، اظهار کرد: امسال سعی شده است که تعداد قابل توجهی از دانشجویان را به صورت خودجوش از طیف‌های مختلف به راهپیمایی ترغیب کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌های بسیج دانشجویی افزود: برنامه ایستگاه اندیشه با عنوان استکبارستیزی نفی سلطه و مبارزه با ترفندها با ایجاد حساس‌کردن و جریان‌سازی دانشجویان نسبت به واقعه 13 آبان در دانشگاه‌ها برپا می‌شود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان تصریح کرد: هم‌زمان با روز 13 آبان در برخی از دانشگاه‌ها فیلم سینمایی آمریکایی آرگو بر اساس مصادره افکار عمومی آمریکا و هدایت و مدیریت علیه ایران در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این فیلم می‌خواهد انحراف تاریخ را که بحث اصلی آن تسخیر لانه جاسوسی است مطرح کند.

صفری گفت: همچنین به مناسبت این روز ویژه‌نامه‌ای برای چرایی تسخیر لانه جاسوسی، مبارزه و قطع رابطه با آمریکا تهیه و نیز پوستر و بنر هم تهیه شده است.

وی همچنین از برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی و ارسال 60 تا 70 مورد مطلب به مناسبت استکبارستیزی خبر داد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان از تهیه بیانیه دانشجویی به نمایندگی دانشجویان در روز راهپیمایی خبر داد و گفت: امسال حضور دانشجویان در راهپیمایی 13 آبان فعال‌تر می‌شود.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول