اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان:

تسخیر لانه جاسوسی موجب قطع دست استکبار از کشور شد

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا موجب قطع دست استکبار و استعمار جهانی از نظام جمهوری اسلامی شد.

تسخیر لانه جاسوسی موجب قطع دست استکبار از کشور شد

محسن شرکایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام، دست استکبار و استعمار برای همیشه از منابع نظام جمهوری اسلامی قطع شد.

وی با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: اهمیت بالای تسخیر سفارت آمریکا موجب شد تا امام خمینی(ره) از این اقدام به عنوان انقلاب دوم نظام جمهوری اسلامی یاد کند.

رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان با اشاره به حرکت خودجوش جوانان و دانشجویان ایرانی در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا تصریح کرد: جوانان و دانشجویان به خوبی به مشکلاتی که در کشور از سوی این سفارتخانه در کشور به وجود می‌آمد آگاه بوده و با تسخیر این سفارتخانه توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

وی بر ضرورت حفظ روحیه استکبار ستیزی  از سوی دانشجویان تاکید کرد و گفت: باید در حال حاضر نیز برای مقابله با توطئه‌های دشمنان این روحیه را تقویت کرد.

شرکایی با بیان اینکه سه واقعه مهم تبعید امام خمینی(ره) در سال 43، کشتار دانش‌آموزان و دانشجویان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان به وقوع پیوسته است، افزود: باید پیام این روز به دانشجویان و نسل جدید انقلاب به خوبی منتقل شود.

وی بر ضرورت ادامه راه دانشجویان خط امام تاکید کرد و گفت: دانشجویان به عنوان قشر فرهیخته و صاحبنظر جامعه باید با بصیرت و آگاهی راه دانشجویان خط امام به ویژه شهدای این جنبش را ادامه دهند.

*استکبارستیزی خاصیت جبنش دانشجویی است

رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان با بیان اینکه خاصیت جنبش دانشجویی استکبار و استعمار ستیزی است، افزود: دانشجویان در کنار سایر اقشار جامعه با حضور در راهپیمایی 13 آبان روحیه استکبار ستیزی خود را به نمایش می‌گذارند.

وی با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه زنجان با شرکت در راهپیمایی 13 آبان دین خود را نسبت به انقلاب ادا می‌کنند، افزود: دانشجویان بسیجی با حضور پرشور در این راهپیمایی برگ زرین دیگری را بر صفحات تاریخ انقلاب رقم می‌زنند.

شرکایی بر ضرورت حضور آگاهانه در راهپیمایی 13 آبان تاکید کرد و گفت: قشر دانشجو به عنوان پیشگامان مبارزه با استکبار در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول