اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانش‎آموز بسیجی چهارمحال و بختیاری:

بسیج جوانان را از هجمه‌ها مصون نگه می‎دارد

خبرگزاری فارس: دانش‎آموز بسیجی چهارمحال و بختیاری گفت: فعالیت در بسیج علاوه ‌بر آنکه از شور و نشاط خاصی برخوردار است می‌تواند فرد را در برابر بسیاری از آسیب‌ها و هجمه‌ها درونی و بیرونی در امان نگه دارد.

بسیج جوانان را از هجمه‌ها مصون نگه می‎دارد

اکرم ندافی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: فلسفه اولیه تشکیل بسیج استفاده از توان بالای نیروهای مردمی در دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن بوده اما به تدریج و با کشف سایر توانمندی‌های این نیروی عظیم، کارکردهای جدیدی برای بسیج مطرح گردید.

وی با اشاره به وجود بسیج در صدر اسلام، افزود: در دوران صدر اسلام به هنگام حمله کفار و منافقین به مسلمانان زمانی که فرمان تشکیل نیروی مبارز علیه آن‌ها داده می‌شد مسلمانان داوطلبانه در مساجد گردهم می‌آمدند تا توان خود را از نظر نیروی انسانی و تجهیزات نظامی برای مقابله با دشمنان اسلام بسیج کنند.

ندافی به اهداف تشکیل بسیج در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: اصل پیشگیری ایجاب می‌کند که امت اسلامی برای مقابله با هرگونه خطر احتمالی از سوی دشمنان اسلام در آماده‌باش کامل به سر برده و آمادگی دفاعی برای هرگونه خطری که اسلام را به مخاطره افکند داشته باشند.

این دانش‎آموز بسیجی با بیان اینکه بیش از پنج سال است که در بسیج عضویت دارد، اظهار داشت: از زمانی که به عضویت بسیج درآمده‌ و در این تشکل به فعالیت مشغول شده‌ام بسیاری از امور زندگی‌ام نظم پیدا کرده و معنویت یکی از مهم‌ترین شاخص‌های زندگی من شده است.

ندافی ادامه داد: فعالیت در بسیج علاوه‌ بر آنکه از شور و نشاط خاصی برخوردار است می‌تواند فرد را در برابر بسیاری از آسیب‌ها و هجمه‌ها درونی و بیرونی در امان نگاه دارد.

وی، مقابله با استکبار را از مهم‌ترین رسالت‌های بسیج برشمرد و گفت: دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب، قیام در مقابل انحرافات، ظلم‌ستیزی و تعلیم و تربیت جوانان در جهت پاسداری از اصول و اهداف انقلاب و نظام از دیگر این رسالت‌هاست.

ندافی خاطرنشان کرد: جایگاه بسیار حساس بسیج در نشان ‌دادن چهره نظام جمهوری اسلامی و ایجاد جاذبه در درون جامعه برای مشارکت و جذب هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان به سمت الگوهای سازنده مبتنی بر هویت ملی و مذهبی از اهمیت والایی برخوردار است و این موضوع باید به نسل جوان انتقال داده شود.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول