اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم خبر داد

شرکت هزار نفر در مسابقات قرآنی شهرستان قم

خبرگزاری فارس: مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم از شرکت هزار نفر در مسابقات قرآنی شهرستان قم خبر داد.

شرکت هزار نفر در مسابقات قرآنی شهرستان قم

حجت‌الاسلام سید محمد صالحی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن در سطح شهرستان برای نخستین بار اظهار کرد: در گذشته مسابقات قرآن در سطح شهرستان و استان به صورت متمرکز برگزار می‌شد اما امسال این مسابقات را به طور مجزا برگزار می‌کنیم تا دقت بهتری در انتخاب بهترین‌های استان برای اعزام به مسابقات کشوری داشته باشیم.

وی ادامه داد: این مسابقات در دو رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال برای خواهران و برادران به صورت مجزا برگزار شده است.

مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم خاطر نشان کرد: ثبت‌نام برای برگزاری این مسابقات از ابتدای مهر ماه آغاز شد و تا 25 مهر ادامه داشت.

وی اظهار کرد: برگزاری این مسابقات از ششم آبان آغاز شده و تا نهم ادامه داشته و امشب مراسم اختتامیه با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم برای این مسابقات در آستان امام‌زاده علی ‌بن جعفر برگزار خواهد شد.

صالحی‌نژاد ابراز کرد: در این مراسم نفر اول قرائت از دو گروه سنی بزرگسالان و شکوفه‌ها، آیاتی از کلام‌الله را تلاوت کرده و به نفرات اول تا سوم هر رشته جوایزی اعطا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 90 نفر از برگزیدگان در این مراسم جوایز نقدی دریافت می‌کنند، ادامه داد: این مسابقات در سه شهرستان قم، کهک و خلجستان در استان قم پیگیری شده است.

مسئول امور قرآنی اداره‌‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم اضافه کرد: برگزیدگان این مسابقات در این سه شهرستان در اواخر آبان‌ ماه در مسابقات استانی شرکت می‌کنند.

وی گفت: پس از برگزار شدن مرحله استانی مسابقات قرآن، مرحله کشوری با حضور نخبگان قرآنی سراسر کشور در بهمن ‌ماه برگزار می‌شود.

صالحی‌نژاد خاطر نشان کرد: در برگزاری مسابقات مرحله شهرستانی تلاش کردیم تا از اساتید و داوران کشوری استفاده کنیم.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول