اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور حفظ محیط زیست

باشگاه پیام‌گستران پاکی در مشهد تاسیس می‌شود

خبرگزاری فارس: مشاور جوان سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد گفت: طرح تأسیس باشگاه پیام‌گستران پاکی با هدف حفظ محیط‌ زیست و فرهنگ‌سازی بین شهروندان از سوی گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد به سازمان مدیریت پسماند مشهد ارائه شد.

باشگاه پیام‌گستران پاکی در مشهد تاسیس می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امیرحسین طیبی ابوالحسنی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تلاش کرده‌ایم از طریق پیام‌رسانی و خدمت ‌رسانی برای پاکیزگی محیط‌ زیست در عرصه تعلیم و تربیت همگانی، همدوش با سایر نهادها و دستگاه‌های خدوم و فعال در مسیر تربیت نسل جوان، نقش خود را در این عرصه ایفا کنیم.

وی افزود: فراهم‌سازی فضای پرشور و نشاط تعلیم و تربیت در دامن طبیعت به‌ منظور ایجاد سامانه فعالیتی پویا در میان نوجوانان و جوانان، از ویژگی‌های بارز این طرح است.

مشاور سازمان مپ با اشاره به نظام انگیزشی موجود در باشگاه پیام‌گستران با توجه به حضور موثر دانش‌آموزان و دانشجویان در سطوح مختلف خاطرنشان کرد: طرح باشگاه پیام‌گستران پاکی با توجه به ماهیت، گستردگی و سیستمی بودن آن شامل نظام درجه‌بندی شده و هدفمندی است که از چهار سطح پاکیاران، همیاران سبز، سبز یاوران جوان و سفیران پاکی تشکیل شده است.

وی با اشاره به چشم‌انداز و استراتژی شهر مقدس مشهد در افق 1404 درباره محیط زیست سالم، گفت: توجه ویژه به دانش‌آموزان و دانشجویان به عنوان اقشار آینده‌ساز و تاثیر‌گذار جامعه در ایجاد و ارتقای سطح فرهنگی شهروندان در ارتباط با محیط‌ زیست سالم شهری، گسترش فرهنگ سلامت، مهرورزی به دیگران و تحکیم هویت اجتماعی و ملی در دستور کار این باشگاه قرار دارد.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول