اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

غفلت از خدا استکبار را در فرد رشد می‌دهد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان گفت: غفلت از یاد خدا یکی از مواردی است که استکبار را در وجود افراد رشد می‌دهد.

غفلت از خدا استکبار را در فرد رشد می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، کریم مهرشاد پیش از ظهر امروز در آیین نواختن زنگ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در جمع دانش‌آموزان راهنمایی دخترانه شاهد اظهار داشت: امام هادی (ع) فرموده‌اند، "هرکس بر طریق خداپرستی محکم و استوار باشد، مصائب دنیا بر‌ وی سبک می‌آید". 

وی ابراز داشت: اگر مشکلات زندگی را برای رضای خداوند تحمل کنیم‌ به رستگاری می‌رسیم، یکی از مواردی که استکبار را در وجود افراد رشد می‌دهد، غفلت از یاد خداوند است.

مهرشاد عنوان کرد: در حادثه غدیر خم نیز این امر رخ داد و با وجود اینکه پیامبر اکرم (ص) بر ولایت حضرت علی (ع) تاکید کردند، اما آنها از یاد خدا غافل شدند و استکبار از عدم اطاعت فرمان خدا حاصل شد.

وی افزود: اگر طبق فرموده پیامبر اکرم (ص) پیش رفته بودند، امروز در بهترین شرایط کمال و معنویت زندگی می‌کردیم.

مهرشاد تصریح کرد: در زمان کنونی نیز عده‌ای قصد دارند تا ولایت را خانه‌نشین کنند، ولایت یعنی اینکه هیچ ظلمی را نپذیریم و بر ظالم بتازیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان گفت: دانش‌آموزان در نظام ما مبنای انقلاب شدند و در مقابل استکبار قیام کرده و دیگران نیز به دنبال آنها آمدند.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول