اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام:

13 آبان اوج استکبارستیزی و بصیرت ملت ایران است

خبرگزاری فارس: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: 13 آبان اوج استکبارستیزی و بصیرت ملت ایران را نمایان کرده است.

13 آبان اوج استکبارستیزی و بصیرت ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در این بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام مردم را به شرکت در راهپیمایی 13 آبان فرا خوانده است.

در این بیانیه آمده است: رویدادهای ماندگار و تأثیرگذار 13 آبان ماه اوج بصیرت، درک تاریخ، حقیقت‌طلبی و مبارزه با استعمار و استکبار مردم ایران اسلامی را نمایان کرده و به نسل‌های انقلابی و دل‌های خداجو یادآور می‌شود که عنصر تداوم حرکت و سازندگی ملت ایران در گروی مبارزه با استکبار جهانی است.

این بیانیه می‌افزاید: امروز استکبار جهانی تمام همت خود را به کار گرفته است تا به هر طریق ممکن از پیشرفت ملت ایران جلوگیری کند اما غافل هستند که انقلاب اسلامی حکومتی است آمیخته با آموزه‌های عاشورایی و در تاریخ 33 ساله خود مقاطع حساس و ماندگاری را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

این بیانیه اضافه می‌کند: سیزدهم آبان روزی است که با همت آحاد مردم ایران پاسخی کوبنده و ضربه‌ای محکم بر پیکر دشمنان زده خواهد شد و ندای بلند تنفر از نظام سلطه به گوش جهانیان خواهد رسید.

این بیانیه افزوده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام ضمن بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تبریک خجسته عید غدیر خم، عید امامت و ولایت، در پاسداشت این روز تاریخی و بیعتی دیگر با ولایت و پیمانی مجدد برای مبارزه ملی با نظام سلطه از عموم امت سلحشور و ولایت‌محور استان ایلام دعوت می‌کند تا در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان ماه که همزمان با سراسر کشور روز جمعه 12 آبان پس از اقامه نماز سیاسی و عبادی جمعه در سراسر استان برگزار می‌شود، حضوری با بصیرت و پرشور داشته و بار دیگر انزجار خود از مستکبران و ایادی دست‌نشانده‌اش را به منصه ظهور برسانند.

راهپیمایی یوم الله 13 آبان روز جمعه هفته جاری بعد از اقامه آیین دشمن‌شکن نماز جمعه در شهر ایلام از مقابل مسجد جامع تا  میدان 22 بهمن برگزار می‌شود.

سخنران پیش از خطبه، نصرت‌الله لطفی معاون حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور خواهد بود.

انتهای پیام/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول