اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته سلامت برگزار شد

جشنواره غذا در آزادشهر

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته سلامت و با همکاری مدیریت آموزش و پرورش آزادشهر و با شعار اهمیت تغذیه در رشد و سلامت کودکان، جشنواره غذا در مهد کودک مکتب قرآن این شهرستان برگزار شد.

جشنواره غذا در آزادشهر

به گزارش خبرنگار فارس از گرگان مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر صبح امروز در این جشنواره گفت: غذای سالم و مقوی که دارای همه فاکتورهای یک غذای کامل باشد می‌تواند به سلامت کل جامعه کمک کند که در این میان نقش تغذیه کودکان و استفاده آنان از غذاهای مقوی، کامل و مورد تایید پزشکان و کارشناسان تغذیه بسیار مهم و حیاتی است.

یعقوب کوهساریان خاطر نشان کرد: اگر در همه مهدهای کودک و مدارس ابتدایی ما هماهنگ با کارشناسان تغذیه یک برنامه غذایی مفید، سالم و کارشناسی شده را در اختیار خانواده‌ها قرار دهند و خانواده‌ها هم نسبت به عملی کردن این دستورات در برنامه غذایی روزمره کودکان تلاش کنند ضمن حفظ سلامت فرزندان ما، جامعه‌ای سالم‌تر را خواهیم داشت.

زهره اقبالی یکی از نفرات برگزیده این جشنواره که به اتفاق فرزندش مهدیه سعیدی در جشنواره شرکت کرده بود گفت: برای بهره‌مند شدن از یک برنامه غذایی خوب علاوه بر کارشناسان تغذیه استفاده از رسانه‌ها، مجلات و کتاب‌ها هم می‌تواند مفید باشد و ما را برای تهیه یک غذای خوب و مقوی کمک کند.

وی اضافه کرد: برای تهیه یک غذای خوب و سالم حتماً نباید هزینه زیادی کرد، استفاده از سبزیجات و لبنیات تازه می‌تواند ما را برای دستیابی به هدفی که داریم، کمک کند.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول