اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌شمالی خبر داد

کشف انبار کالاهای احتکار شده مواد غذایی در بجنورد

خبرگزاری فارس: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌شمالی گفت: مقادیری مواد غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات، چای و رب به ارزش تقریبی 300 میلیون ریال در بازرسی به عمل آمده از یک واحد صنفی در بجنورد کشف شد.

کشف انبار کالاهای احتکار شده مواد غذایی در بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌شمالی، سید ابراهیم حسینی اظهار کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده از ابتدای سال جاری تا‌کنون 14 فقره انبار احتکار شده در سطح استان به ارزش دو میلیارد و 400 میلیون ریال، شناسایی شد.

وی افزود: در این انبارها کالاهایی نظیر یخچال، لباسشویی، آرد، لوله‌های گاز، برنج، روغن، چای و سیمان کشف و ضبط شد و متخلفان برای اعمال قانون به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شد‌ند.

حسینی تصریح کرد: همچنین طی همین مدت 258 مورد گزارش تخلف به ستاد خبری سازمان واصل شده که پس از رسیدگی، 119 مورد تخلف کشف شد.

وی اظهار کرد: این تخلفات عمدتاً مربوط به گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت، اجرا نکردن تعهدات، اختفاء و امتناع از عرضه کالا بوده و بیشتر مربوط به اقلام خوار و بار، میوه و تره‌بار، پوشاک و کیف و کفش بوده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌شمالی گفت: محتکران و گران‌فروشان باید بدانند که زیر ذره ‌بین طرح نظارتی سازمان و دستگاه‌های ذی‌ربط قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: از مردم تقاضا داریم با توجه به اینکه کالاهای حساس و ضروری به میزان لازم در بازار استان وجود دارد، در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گران‌فروشی و یا احتکار کالا با سامانه ارتباطی 124 تماس گرفته و همکاران این سازمان را در راستای انجام این مهم و مبارزه با متخلفان، یاری رسانند.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول