اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

کتاب خاطرات پیشکسوتان ورزشی زنجان چاپ می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از چاپ کتاب خاطرات پیشکسوتان ورزشی زنجان خبر داد.

کتاب خاطرات پیشکسوتان ورزشی زنجان چاپ می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی ظهر امروز در دیدار با پیشکسوتان ورزش استان زنجان اظهار کرد: هیئت‌های ورزشی و قهرمانان استان بدانند، اگر راه پهلوانی و احترام به پیشکسوتان را پیش نگیرند مدال‌های آنان هیچ ارزشی ندارد.

وی با ادای احترام به پیشکسوتان عرصه ورزش گفت: مقام شامخ پیشکسوتان را همواره ارج می‌نهیم و آنانی که هم‌اکنون جسم‌شان در میان ما نیست همواره یاد و خاطرشان در ذهن و قلب‌های ماست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به ویراستاری نخستین کتاب خاطرات پیشکسوتان ورزشی افزود: این کتاب برای نخستین بار در کشور چاپ می‌شود.

وی با بیان اینکه این کتاب به عنوان یک کار ارزشمند و ماندگار محسوب می‌شود، ادامه داد: تلاش می‌کنیم این کتاب را تا ایام مبارک دهه فجر از آن رونمایی کنیم.

رحمانی اظهار کرد: در اقدامی دیگر نیز با کمک دادگستری برای نخستین بار «موسسه بنیاد پهلوان سرا» راه‌اندازی می‌شود که اساسنامه آن در دست تدوین است.

وی با تاکید بر اینکه ما در جامعه پهلوان می‌خواهیم نه قهرمانی که چندین مدال دارد، گفت: در برخی موارد قهرمانانی هستند که در یک محله شناخته شده نیستند و یا خود آن قهرمان دست یک مستضعف را نمی‌گیرد و ما چنین چیزی را نمی‌خواهیم و آن قهرمان برای ما ارزشمند نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه به هیئت‌های ورزشی اشاره کرد و افزود: هیئت‌های ورزشی باید بدانند که احترام و خدمت به پیشکسوت وظیفه ماست و قبل از قهرمانی، داوری و مربیگری احترام به پیشکسوت را باید رعایت کرد و اگر 10 مدال قهرمانی نیز یک هیئت ورزشی بیاورد، ولی حرکت پیشکسوتان را رعایت نکند برای ما ارزشمند نیست.

در پایان این نشست از سوی اداره کل ورزش وجوانان استان زنجان و انجمن پیشکسوتان ورزشی استان از چند تن از پیشکسوتان ورزش کشتی (مهدی گلشنی، اکبر نعلچگر و اکبر ملکی)، بسکتبال (خلیل وجدی) و پرورش‌اندام (محمد رحیم شریفی، محمود شبخیز، مصطفی چک و محمود عندلیبی) با اهدای تندیس تجلیل شد.

همچنین انجمن پیشکسوتان ورزشی استان زنجان به دلیل حمایت‌ها و کمک‌های اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اهدای هدایا از مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان و عکاس این اداره کل، مصطفی شاکری قدردانی کردند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول