اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ایلام:

ورزشگاه 15 هزار نفری ایلام ظرفیت مطلوبی برای توسعه ورزش است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی، سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: ورزشگاه 15 هزار نفری ایلام ظرفیت مطلوبی برای توسعه ورزش استان است.

ورزشگاه 15 هزار نفری ایلام ظرفیت مطلوبی برای توسعه ورزش است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، احمد شوهانی صبح امروز در جریان بازدید از استادیوم 15 هزار نفری ایلام اظهار داشت: استان ایلام دارای ظرفیت و پتانسیل مطلوبی در حوزه ورزش است.

وی ادامه داد: استان ایلام دارای ورزشکاران مستعدی در حوزه ورزش است که باید امکانات و تجهیزات لازم را برای این قشر ارزشمند فراهم آورد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: مجموعه استادیوم 15 هزار نفری ایلام یکی از ظرفیت‌های مطلوب استان ایلام است که باید ظرف چند ماه آتی به بهره‌برداری کامل برسد.

شوهانی تصریح کرد: این مجموعه ورزشی می‌تواند نقش مهمی در توسعه ورزش استان ایلام داشته باشد و مسئولان در ساخت و احداث این مجموعه به این مهم عنایت داشته‌اند.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی، سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رشته ورزشی فوتبال یکی از رشته‌های پرمخاطب در استان ایلام است، ادامه داد: امیدوارم با وجود استعدادهای بالقوه ورزشکاران و فوتبالیست‌ها پس از افتتاح استادیوم زمینه تشکیل یک تیم قوی فوتبال برای حضور در لیگ دسته اول کشور از سوی مسئولان امر به عمل آید.

انتهای پیام/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول