اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

دفاع ایران از حزب‌الله اعتقادی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز دفاع از حزب‌الله و حماس جنبه اعتقادی و امنیتی برای انقلاب اسلامی ایران دارد.

دفاع ایران از حزب‌الله اعتقادی است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله علی سعیدی ظهر امروز در جمع راهپیمایان زنجانی به جبهه انقلاب اسلامی در مقابله با جبهه استکبار اشاره کرد و اظهار داشت: در 1.5 قرن گذشته استکبار متوجه عظمت و شرایط ویژه خاورمیانه شده است.
وی با اشاره به اینکه استکبار از سویی نگران حرکت جهان اسلام بود، افزود: استکبار از سوی دیگر به شدت به ذخایر و ظرفیت‌های مختلف خاورمیانه و جغرافیای حساس جهان اسلام چشم دوخته است.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران ذخایر نفتی خاورمیانه را 540 میلیارد بشکه اعلام کرد و یادآور شد: این در حالی است که میزان ذخایر شناسایی شده آمریکا 30 میلیارد بشکه است.
وی به جغرافیای حساس خاورمیانه اشاره و خاطرنشان کرد: وجود 35 میلیون کیلومتر مربع جغرافیایی حساس و سوق‌الجیشی، جمعیت عظیم و انگیزه با نشاط و وجود فرهنگ غنی اسلام از دیگر ذخایر و ویژگی‌های منطقه خاورمیانه است.
آیت‌الله سعیدی با اشاره به اینکه استکبار جهانی در راستای دستیابی به ذخایر و ظرفیت‌های بزرگ خاورمیانه دست به برنامه ریزی پنج حلقه توطئه زد، افزود: تجزیه کشورهای اسلامی با مرزهای زیاد در راستای وابسته سازی و حفاظت از امنیت آسان آنها توسط آمریکا و انگلستان، رهبر سازی و مهره‌سازی مانند فیصل در عراق، رضا خان در ایران و آتاتورک در ترکیه که از عوامل صد درصد سر سپرده و وابسته به آنها در راستای تامین منافع استکبار جهانی بود.
وی مذهب سازی و مسلک سازی را از حلقه‌های سوم برنامه‌های استکبار برشمرد و گفت: استکبار جهانی با ایجاد مذهب بقائیت در ایران و وهابیت در عربستان به دنبال حذف مکتب حیات بخش اسلام و تشیع بود.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران اختلاف افکنی و ایجاد شکاف بین طوایف به ویژه شیعه و سنی و انتخاب یک رژیم غیر اسلامی و ضد اسلامی بین قاره آفریقا و آسیا به نام رژیم صهیونیستی را مهم‌ترین و عمیق‌ترین توطئه استکبار اعلام کرد.
وی یاد آور شد: استکبار جهانی با ایجاد این رژیم اهداف جلوگیری از ارتباط قاره آفریقا و آسیا، تضمین جریان انرژی برای غرب، سلطه استکبار بر خاورمیانه و ایجاد امپراتوری نیل تا فرات را دنبال می‌کند.
آیت‌الله سعیدی با اشاره به اینکه در نقشه ترسیم شده رژیم جعلی و اشغالگر قدس دو خط موازی دیده می‌شود، اذعان داشت: صهیونیزم جهانی با این نقشه خیال تصرف فاصله دو رود بزرگ نیل تا فرات را در ذهن خود می‌پروراند.
وی به شکل گیری و پیروزی و نتایج و دستاوردهای انقلاب اسلامی در خاورمیانه به ویژه در مقابل استکبار جهانی اشاره کرد و افزود: با همه برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌های استکبار جهانی انقلاب اسلامی ایران توانست در سال 57 زلزله عظیمی را در خاورمیانه ایجاد کند، که پایه‌های توطئه را متزلزل کرد.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران سقوط رژیم وابسته و وفادار به رژیم اشغالگر قدس و استکبار جهانی را از دستاوردهای و آثار اولیه انقلاب خواند و افزود: پرچم داری ایران در مقابله با رژیم اشغالگر قدس و امریکا توسط امام راحل (ره)، بیداری ملت‌های مسلمان در سایه انقلاب، نهیب امام به سران کشورهای ارتجایی در بیانیه‌های مختلف و ایجاد جبهه مقاومت در خاورمیانه در مقابل استکبار و رژیم صهیونیستی از دیگر دستاوردهای عظیم انقلاب بود.
وی با اشاره به تحلیل‌های انجام شده بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توسط کارشناسان آمریکایی و استکبار جهانی خاطر نشان کرد: این تحلیل‌گران دو تهدید بزرگ را متوجه آمریکا می‌دانستند، که یکی تهدید سرخ و دیگری سبز نام گرفت.
آیت‌الله سعیدی افزود: بر اساس اطلاعات به دست آمده تحلیل گران احیای مجدد سوسیالیسم را در روسیه تهدید سرخ و حرکت و بیداری کشورهای اسلامی با محوریت ایران را تهدید سبز مطرح کرده بودند.
وی ادامه داد: بر این اساس بود که استکبار جهانی در مرحله دوم اقدام به برنامه ریزی توطئه‌های دیگر برای مقابله با تهدیدات سرخ و سبز کرد.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران حمایت جدی از نیروهای وابسته به استکبار جهانی، سلطه بر رژیم‌ها و شکل گیری خاورمیانه بزرگ با حفظ رژیم اشغالگر قدس را از مهم‌ترین برنامه‌های استکبار در مرحله دوم عنوان کرد.
وی با تاکید بر اینکه دفاع از حزب‌الله و حماس جنبه اعتقادی و امنیتی دارد، تصریح کرد: امروز حمایت از حزب‌الله و حماس نقش اعتقادی و امنیتی دارد، چرا که مرز اصلی بین ما و استکبار است.
آیت‌الله سعیدی اذعان داشت این افرادی که می‌گویند اول خودمان و کشورمان بعد لبنان و غزه، نمی‌فهمند که دفاع از آنها جنبه‌های اعتقادی و امنیتی برای ایران و انقلاب اسلامی دارد.
وی افزود: اگر در جنگ اسرائیل حزب‌الله شکست می‌خورد، اسرائیل سراغ سوریه و بعد ایران می‌آمد در حالی که حزب‌الله در برابر استکبار جهانی و اسرائیل در 33 روز ایستاد در واقع از مرزهای خاورمیانه حمایت کرد.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران اذعان داشت: در جنگ غزه و حزب‌الله دست عربستان، اردن و رژیم مصر در دست رژیم اشغالگر قدس و انگلستان و آمریکا بود.
وی با اشاره به اینکه امروز رژیم صهیونیستی در داخل خود با بحران مواجه است و مشکلات اقتصادی و اجتماعی بر دولتمردان این کشور فشار می‌آورد، تصریح کرد: صهیونیست‌ها تلاش دارند، که با آتش افروزی این مشکل را به خارج از سرزمین‌ها اشغالی بکشانند.
آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه پس از سقوط حسنی مبارک معادلات در مصر به هم ریخته است، ادامه داد: امروز مردم مصر حامی مردم فلسطین هستند و از آنها در مقابل رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند.
وی در پایان با تاکید بر همراهی ملت با ولایت و رهبری تصریح کرد: باید همه مسئولان قضایی، اجرایی و مقننه در کشور در کنار رهبری و ملت ایران باشند.
انتهای پیام/ل10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول