اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران:

ولایت‌فقیه معیار حکومت دینی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: معیار حکومت دینی ولایت‌فقیه است.

ولایت‌فقیه معیار حکومت دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، آیت‌الله علی سعیدی‌شاهرودی شب گذشته در یادواره، سرداران، امیران و هزار شهید شهرستان قائمشهر با اشاره به روایاتی که نشان از پیوند ملت ایران با پدیده مهدویت و قیام امام زمان دارد، اظهار داشت: در روایات و احادیثی از امیرالمومنین(ع)، امام جعفر صادق(ع) و امام محمد باقر(ع) دار زدن شیخ شهید نوری، سلطنت رضاخان و محمدرضا پهلوی در دیار طبرستان پیش‌بینی شده بود.

وی افزود: امام محمد باقر می‌فرماید: "ملتی از شرق قیام می‌کنند و با اسلحه‌هایی بر دوش اصلاحات شاهنشان را رد کرده و پرچم پیروزی انقلاب‌شان را به ولی‌عصر تحویل می‌دهند".

سعیدی نخستین شاخصه جهانی شدن اسلام و تحقق رسالت ایرانیان برای مهیا کردن حکومت دینی و ظهور مهدی(عج) را شرط ولایت‌فقیه عنوان کرد و افزود: در عصر غیبت معیار حکومت دینی ولایت‌فقیه است.

وی ارکان مکتب شفابخش اسلام و مردم را نیز از الزامات جهانی شدن اسلام دانست و خاطرنشان کرد: مردم باید درک درستی از منویات رهبری داشته باشند همچنان که در ماجرای فتنه خواص را رها کرده و در پی ادای تکلیفشان در اطاعت از رهبری برآمدند.

این مسئول در سپاه اذعان داشت: اصالت ملت ایران بستر‌سازی انقلاب جهانی برای حضرت مهدی است  ایران باید کانون بیداری اسلامی و هدایت‌گر انقلاب‌های منطقه شود کما اینکه برای پیشبرد این اهداف سرعت و نیروی پاسدار و بسیجی بسیاری لازم است.

وی افزود: این مقدار بسیجی برای ظهور حضرت مهدی(عج) ناکافی است ظهور امام عصر به 100 میلیون بسیجی نیاز دارد.

وی لزوم درک موقعیت‌های زمانی و اتکا به مدیران لایق و شجاع را نیز از مولفه‌های بسترسازی ظهور امام عصر(عج) عنوان و خاطرنشان کرد: هیچ زمانی ایران تا این حد در اوج عزت نبود، ما امروز تقابل اسلام را با تمام استکبار شاهدیم، افق ملت ایران شکسته شدن کاخ‌های استبداد و عالم‌گیر شدن اسلام است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه افزود: نمایندگان قوای مقننه و مجریه با روحیه شاه سلطان حسینی قادر نیستند این انقلاب را به نتیجه برسانند، تجربه اصلاح‌طلبان ما را موظف می‌کند تا در انتخابات با دقت بیشتری عمل کنیم.

وی با بیان اینکه مقصد ملت ایران تا رسیدن به قیام مهدی موعود (عج) طولانی است، تاکید کرد: صبر و استقامت تا آزادی قدس و حاکمیت اسلام، بر این مردم واجب است.

سعیدی در پایان یادآور شد: ما در آستانه فتح خیبریم، خیبر ما اسرائیلی است که خواب نیل تا فرات می‌دید و خود در چاردیواری ناامن خویش زندانی است.

انتهای پیام/ی20/چ3000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول