اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم خواستار شد

توجه ویژه به مراکز فرهنگی و حوزوی در احیای بافت‌های فرسوده

خبرگزاری فارس: پیریایی استاندار قم در حاشیه بازدید از روند بازسازی بافت فرسوده منطقه چهل اختران گفت: در احیای بافت فرسوده به تأسیس مراکز فرهنگی و حوزوی توجه ویژه شود.

توجه ویژه به مراکز فرهنگی و حوزوی در احیای بافت‌های فرسوده

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در حاشیه بازدید خود از طرح بازگشایی مسیر چهل اختران و بازسازی بافت فرسوده این منطقه اظهار کرد: احیای بافت فرسوده مناطق شهری به عنوان یکی از اولویت‌های مهم و از مباحث محرک توسعه استان محسوب می‌شود.

وی در ادامه با حضور در آستان مقدس امام‌زاده موسی مبرقع علیه‌السلام اظهار کرد: امام‌زاده موسی مبرقع علیه‌السلام که فرزند بلافصل امام جواد علیه‌السلام است قطب فرهنگی منطقه چهل اختران است و طرح جامع این امام‌زاده و آزادسازی مناطق اطراف آستان مقدس ایشان با پیشرفت مناسبی در حال انجام است.

استاندار قم با بیان اینکه در احیاء بافت‌های فرسوده باید به مراکز فرهنگی و حوزوی توجه ویژه‌ای شود عنوان کرد: احیای بافت فرسوده منطقه چهل اختران با محوریت آستان مقدس امام‌زاده موسی مبرقع علیه‌السلام بر اساس فرمایشات بزرگان و علما و با اولویت مراکز فرهنگی در دست اقدام است.

طرح بازگشایی مسیر چهل اختران حد فاصل خیابان‌های طالقانی و آذر تا 15 خرداد، طرح جامع آستان مقدس امام‌زاده موسی مبرقع علیه‌السلام و احیای طرح بافت فرسوده شهری از جمله پروژه‌هایی بود که مورد بازدید استاندار فرماندار و شهردار قم قرار گرفت.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول