اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل عربی و آفریقایی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی:

دشمنان فرهنگ غدیر را مورد هجمه قرار داده‌اند/ باید مراقب توطئه دشمنان باشیم

خبرگزاری فارس: مدیرکل عربی و آفریقایی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: دشمنان برای مقابله با اصل امامت و رهبری برنامه‌ریزی کرده و فرهنگ غدیر را مورد هجمه قرار داده‌اند که باید مراقب توطئه دشمنان باشیم.

دشمنان فرهنگ غدیر را مورد هجمه قرار داده‌اند/ باید مراقب توطئه دشمنان باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام ابراهیم انصاری بعدازظهر امروز در همایش غدیر و بیداری اسلامی در دانشگاه تبریز با بیان اینکه استکبار جهانی با ترفندهای مختلف در منطقه و جهان به دنبال کمرنگ کردن واقعه غدیر است، یادآور شد: امامت زاییده خود کعبه و اصل اسلام است و دشمنان برای مقابله با اصل امامت و رهبری برنامه‌ریزی کرده و فرهنگ غدیر را مورد هجمه قرار داده‌اند و باید مراقب توطئه دشمنان باشیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان علیه ملت ایران و جهان اسلام علاوه بر جنگ‌های متعددی از جمله جنگ اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، جنگ نرم و سایبری به راه انداخته است، و در حال حاضر نیز جنگ دیگری در مبارزه با فرهنگ غدیر و شیعه‌ستیزی را آغاز کرده‌اند، تصریح کرد: استکبار جهانی با اختلاف‌افکنی میان شیعه و سنی می‌خواهد مانع گرایش مردم جهان به اسلام شود که باید برای خنثی کردن این توطئه‌ها هوشیار بود.

انصاری در ادامه ضمن تاکید بر لزوم آگاهی و آشنایی شیعیان جهان و تشنگان اسلام ناب با فرهنگ غدیر و اینکه باید در این مسیر ثابت‌قدم باشیم، یادآور شد: امامت جایگاه ویژه‌ای در قرآن دارد و بر اساس آیات قرآن مرحله نهایی نبوت حضرت ابراهیم(ع) امامت است و این امر اهمیت امامت را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول