اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان‌وبلوچستان:

هدف دشمنان از اقدامات تروریستی جلوگیری از پیشرفت است

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: هدف دشمنان از انجام اقدامات تروریستی، جلوگیری از توسعه و پیشرفت این استان است.

هدف دشمنان از اقدامات تروریستی جلوگیری از پیشرفت است

به گزارش خبرگزاری فارس از نیکشهر، حاتم نارویی عصر شنبه در مراسم معارفه فرماندار نیکشهر با اشاره به اقدامات تروریستی اخیر در منطقه چابهار اظهار داشت: دشمنان نظام و انقلاب همواره سعی دارند تا بین شیعه و سنی تفرقه‌افکنی کنند و با ناامن جلوه دادن این استان مانع پیشرفت و آبادانی منطقه شوند.

وی افزود: از زمانی که پروژه‌های بزرگی از جمله خط ریلی، توسعه اسکله‌ها، جاده ترانزیتی، گازرسانی و... در استان آغاز شده است، دشمن سعی دارد تا ناامنی را در منطقه در اولویت برنامه‌ها و اهداف شومش قرار دهد.

استاندار سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: دشمن با ایجاد ناامنی و اقدامات تروریستی می‌خواهد اتحاد و وحدت بین شیعه و سنی را از بین ببرد در حالیکه این اقدامات، اتحاد و همبستگی آنها را مستحکم‌تر می‌کند.

نارویی بیان کرد: هدف دشمن جلوگیری از توسعه و عمران این استان است لذا با انجام چنین حرکات کورکورانه‌ای تلاش دارد تا با اختلاف بین مردم استان و به ویژه علما که نقش بسیار مهمی در اتحاد و وحدت شیعه و سنی دارند، با انتقام‌جویی از مردم، بین علما و نظام فاصله بیندازند تا بتوانند به اهداف خود برسند.

وی گفت: استان سیستان‌وبلوچستان از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیار زیادی برخوردار است لذا دشمن از پیشرفت استان عصبانی می‌شود به همین خاطر دست به اقدامات تروریستی می‌زند تا امنیت منطقه را به مخاطره بیندازد و مانع عمران و آبادانی این استان شود.

استاندار سیستان‌وبلوچستان در ادامه با محکوم کردن اقدامات تروریستی اخیر در چابهار و سرباز افزود: هدف دشمن از انجام چنین اعمال ننگین و غیرانسانی، جلوگیری از توسعه و عمران منطقه است.

نارویی تصریح کرد: شهرستان چابهار از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های زیادی برخوردار است که توسعه این منطقه موجب تحول جنوب شرق کشور می‌شود و این هم به نفع استان ما و هم استان‌های همجوار است.

وی بیان داشت: اگر همه مردم و مسئولان با هم همگام و همدل باشند و دست در دست هم دهند، می‌توانند مشکلات استان را سریع‌تر حل کنند و شاهد شکوفایی منطقه باشند.

استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: استان ما 11.5 درصد مساحت کل کشور را داراست که پهناورترین استان کشور محسوب می‌شود و از قابلیت‌ها و استعدادی فراوانی برخوردار بوده لذا واژه محرومیت برای این استان شایسته نیست.

نارویی در ادامه به ظرفیت‌های شهرستان نیکشهر در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: شهرستان نیکشهر قابلیت‌های زیادی دارد که با همکاری مردم و مسئولان باید به بالفعل درآمده و موجب توسعه منطقه شود.

وی بیان کرد: با معرفی فرماندار جدید از مسئولان این شهرستان خواسته می‌شود تا به دور از باند و باندبازی و جناح و جناح‌گیری به حل مشکلات منطقه بپردازند.

استاندار سیستان‌وبلوچستان به 9 اداره دیگر این شهرستان که با سرپرستی اداره می‌شوند، اشاره کرد و گفت: هرچه سریع‌تر باید وضعیت این ادارات مشخص شود و از سوی مسئولان استان، مدیران این ادارات تعیین شوند.

در پایان مراسم، از سوی استاندار سیستان‌وبلوچستان، صاحب‌گل صالحی به عنوان فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد و مهدی سرحدی که پیش از این سرپرست فرمانداری این شهرستان بود، به عنوان معاون سیاسی فرمانداری چابهار معرفی شد.

انتهای پیام/ب10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول