اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار روانسر:

اصحاب رسانه چهره واقعی دشمنان را آشکار کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار روانسر گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه و قلم باید چهره واقعی دشمنان را هر چه بیشتر به مردم نشان دهند تا مردم با ترفندهای آنها آشنا شوند‌.

اصحاب رسانه چهره واقعی دشمنان را آشکار کنند

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلال صفری در شورای پدافند غیرعامل شهرستان روانسر اظهار کرد: به منظور کاهش آسیب‌های جامعه و خسارت‌های احتمالی 11 کارگروه تخصصی پدافند غیرعامل در شهرستان روانسر تشکیل شد.

صفری ادامه داد: نقاط قوت و ضعف شهرستان روانسر و مراکز آسیب‌پذیر در این کارگروه‌ها بررسی و شناسایی می‌شود.

فرماندار شهرستان روانسر فرهنگ‌سازی و فرآیند آموزش را از اولویت‌های اساسی شورای پدافند غیرعامل شهرستان روانسر عنوان کرد و افزود: دامنه پدافند غیر‌عامل بسیار گسترده است و همه مدیران شهرستان باید در راستای فرهنگ‌سازی و اجرای آن تلاش کنند.

صفری با اشاره به حساسیت این موضوع بررسی امکانات اولیه جهت امداد و کمک‌رسانی و همچنین شناسایی نقاط آسیب‌پذیر و اولویت‌بندی مسائل را خواستار شد و گفت‌: حفاظت از جان مردم در برابر تهدیدات احتمالی و خدمات‌رسانی به آنان در شرایط بحرانی و تهدیدات ازجمله وظایف شوراست‌.

فرماندار روانسر با بیان اینکه تنها راه بالا بردن و محافظت از توطئه دشمنان بالا بردن توان علمی برای استفاده از تکنولوزی امروزی است، تصریح کرد: ما باید خود را با آخرین یافته‌های علمی که کشور ما را در برابر دشمن ایمن می‌کند مجهز کنیم‌.

صفری در پایان گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه و قلم باید چهره واقعی دشمنان را هر چه بیشتر به مردم نشان دهند تا مردم با ترفندهای آنها آشنا شوند‌.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول