اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماهنشان خواستار شد

پیگیری ویژه پرداخت تسهیلات به سیل‌زدگان ماهنشانی

خبرگزاری فارس: فرماندار ماهنشان گفت: پرداخت تسهیلات به سیل زدگان شهرستان ماهنشان به صورت ویژه ارائه شود.

پیگیری ویژه پرداخت تسهیلات به سیل‌زدگان ماهنشانی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، منصور محمد‌پور ظهر امروز در جلسه ستاد توسعه کشاورزی استان زنجان، اظهار کرد: با توجه به خسارت‌های وارد شده به مناطق مختلف شهرستان ماهنشان، هنوز تسهیلات به صورت ویژه به این افراد ارائه نشده است.

وی با بیان اینکه پرونده‌های آسیب دیدگان سیل به صورت عادی پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به خسارت‌های وارد شده به کشاورزان ضروری است تسهیلات به صورت ویژه در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

فرماندار ماهنشان با اشاره به ظرفیت‌های زعفران‌کاری در شهرستان ماهنشان تصریح کرد: متقاضیانی برای تولید زعفران در شهرستان وجود دارد که هنوز مجوزهای لازم در این زمینه اخذ نشده است.

وی بر ضرورت تقویت بدنه کارشناسی بانک‌ها در شهرستان ماهنشان تاکید کرد و گفت: با تقویت کارشناسان بانکی ارائه تسهیلات به نحو مطلوبی ارائه می‌شود.

محمدپور از وجود 2 هزار هکتار اراضی شیبدار در شهرستان ماهنشان خبر داد و گفت: با احداث ایستگاه پمپاژ فعالیت‌های کشاورزی رونق می‌یابد.

*توجه به مشاغل خانگی موجب کاهش آمار بیکاران می‌شود

فرماندار خرم‌دره نیز در ادامه این جلسه بر ضرورت توجه به مشاغل خانگی تاکید کرد و گفت: اجرای این طرح موجب کاهش آمار بیکاران می‌شود.

رحیم نوری‌پور اصلاح و احداث باغات را از ضروریات عنوان کرد و گفت: باید در این زمینه نیز مصوبه استانی راهگشا باشد.

فرماندار طارم نیز در این جلسه با انتقاد از عملکرد بانک کشاورزی در زمینه ارائه تسهیلات به کشاورزان خاطرنشان کرد: دو سوم پرونده‌های شهرستان طارم در حال حاضر در بانک‌ها معطل مانده است.

غلامحسین رجبی بر ضرورت تقویت کارشناسان بانک کشاورزی در شهرستان طارم تاکید کرد و گفت: راندمان پایین آب کشاورزی نیز مشکلاتی را در این شهرستان به وجود آورده است.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول