اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با عید غدیرخم

المان حضرت علی(ع) در شهرستان مرزی سرخس پرده‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو ستاد بزرگداشت دهه ولایت شهرستان سرخس از نصب و پرده‌برداری المان حضرت علی(ع) در این شهرستان خبر داد.

المان حضرت علی(ع) در شهرستان مرزی سرخس پرده‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، غلامرضا پژوه اظهار کرد: همزمان با عید ولایت المان حضرت علی(ع) در مقابل مصلی امام رضا(ع) شهرستان نصب خواهد شد.

عضو ستاد بزرگداشت دهه ولایت شهرستان سرخس ادامه داد: این المان بنا به پیشنهاد ستاد بزرگداشت دهه ولایت شهرستان سرخس در تهران طراحی و ساخته شده است.

وی تصریح کرد: از این المان همزمان با روز عید سعید غدیرخم در مقابل مصلای نماز جمعه شهرستان و با حضور جمعی از مسئولان و مردم پرده‌برداری می‌شود.

پژوه با بیان اینکه برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های دهه ولایت در شهرستان مرزی سرخس کمیته‌های مختلفی تشکیل شده است، ادامه داد: در همین زمینه ستاد مردمی با محوریت امام جمعه، کمیته امنیت، هماهنگی مراسمات، روستایی، ایثارگران، تبلیغات، تشکل های مذهبی، پشتیبانی، مردمی جشن‌های دهه ولایت، هماهنگی برای بازدید از سادات، فرهنگی و جوانان تشکیل شده است.

عضو ستاد بزرگداشت دهه ولایت شهرستان سرخس همچنین به برنامه‌های این ستاد در دهه ولایت اشاره و بیان داشت: فضاسازی و زیباسازی مساجد در سطح شهرستان، توزیع کتاب در بین مهدهای کودک، توزیع 8 هزار CD جهت کودکان، نصب پرچم های کوچک بر روی خودروها، نصب ریسه های رنگی در سطح شهرستان، ایجاد ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهرستان از جمله این‌برنامه‌ها است.

وی تاکید کرد: نورافشانی شهرستان، توزیع 20 هزار خطبه غدیر برای خواهران و برادران، طرح بیعت خواهران با امیرالمومنین علی(ع)، توزیع بنر و پرچم در بین تمام نیروهای نظامی و انتظامی و دیدار مردم با سادات شهرستان از  اعم مهم‌ترین برنامه‌های ستاد بزرگداشت دهه ولایت در شهرستان مرزی سرخس است.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول