اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد خبر داد

برگزاری برنامه‌ای متنوع عید غدیر در بویراحمد

خبرگزاری فارس: فرماندار بویراحمد از برگزاری برنامه‌ای متنوع عید غدیر در این شهرستان خبر داد.

برگزاری برنامه‌ای متنوع عید غدیر در بویراحمد

محمد الفونه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: بزرگداشت عید غدیر یک فریضه الهی است که توجه به مباحث غدیر و امیرالمؤمنین پیش از هر زمان دیگر مورد نیاز بشریت است.

فرماندار بویراحمد به نحوه پذیرفتن ولایت علی (ع) اشاره کرد و گفت: کمال و سعادت بشریت بدون تردید با پذیرفتن ولایت امیر‌المؤمنین و ائمه بزرگوار امکان‌پذیر بوده که سعادت و نجات بشریت در این راه امکان‌پذیر است.

الفونه خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که مظلومیت امیرالمؤمنین (ع) در تمام دوران تکرار شده، همه دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی وظیفه دارند که در هفته، ولایت و شجاعت امام علی (ع) را بین اقشار مختلف جامعه ترویج دهند.

وی به تفکیک برنامه‌های هفته ولایت در سطح شهرستان بویراحمد پرداخت و بیان کرد: به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر این اعیاد، سازمان تبلیغات با برنامه‌ها و جشن‌های متنوع در مساجد و تکایای این شهرستان اقدامات لازم را انجام داده است.

فرماندار بویراحمد در ادامه به برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه اشاره کرد و گفت: به همین منظور آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، مسابقه شعرخوانی و مقاله‌نویسی در سطح مدارس به استقبال این عید بزرگ می‌رود.

الفونه آذین‌بندی و زیباسازی سطح شهر را از برنامه‌های مهم در این دهه عنوان و تصریح کرد: با همکاری مجمع امور صنفی و دیگر دستگاه‌ها تلاش در زیباسازی سطح شهر را داریم.

وی هدف از برگزاری این برنامه‌ها را آشنایی هرچه بیشتر مردم به حقیقت غدیر و ولایت امیرالمؤمنین ذکر کرد و گفت: هر ساله مردم کهگیلویه و بویراحمد از برنامه‌های دهه ولایت استقبال خوبی کرده‌اند که امیدواریم در این ایام با اجرای برنامه‌های متنوع رضایت عموم را جلب کنیم.

فرماندار بویراحمد آمادگی کامل این شهرستان و دیگر دستگاه‌های در این حوزه را برای برگزاری عید غدیر اعلام کرد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول