اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزشکده دولتی قدسیه ساری خبر داد

ارائه 100 اثر تجسمی در نمایشگاه غدیر ساری

خبرگزاری فارس: رئیس آموزشکده دولتی قدسیه ساری، گفت:‌ بیش از 100 اثر تجسمی برجسته و فاخر از 20 دانشجو در نمایشگاه غدیر ارائه شده است.

ارائه 100 اثر تجسمی در نمایشگاه غدیر ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، کبری اسدالله‌پور عصر امروز در آیین افتتاحیه نمایشگاه آثار تجسمی دانشجویان دانشگاه قدسیه ساری در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل ارشاد مازندران، اظهار داشت: یکی از اهداف برگزاری جشنواره بین‌المللی غدیر و نمایشگاه هنرهای تجسمی ، حضور و مشارکت دانشجویان در درک مسئله غدیر و ولایت است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به کمک مدیران گروه در سه رشته نقاشی، گرافیک و گرافیک رایانه برگزار شده، تصریح کرد: بیش از 100 اثر برجسته و فاخر از 20 دانشجو در این نمایشگاه ارائه شده است.

اسد‌الله‌پور ادامه داد: آشنایی بیشتر دانشجویان با بحث ولایت و امامت از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه جشنواره بین‌المللی غدیر و نمایشگاه هنرهای تجسمی در آغاز سال تحصیلی جاری برای نخستین بار برگزار شد، افزود: امیدواریم در مناسبت‌های بعدی هم بتوانیم به کمک دانشجویان، چنین برنامه‌هایی را اجرایی کنیم.

رئیس آموزشکده قدسیه ساری یادآور شد: ‌این نمایشگاه از هشت تا 10آبان برگزار است و علاقه‌مندان می‌توانند صبح‌ها  از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 15 تا 18 از این نمایشگاه در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل ارشاد مازندران، بازدید کنند. 

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول