اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز عید‌غدیر صورت می‌گیرد

راه‌اندازی «کاروان غدیر» در شهرستان دلگان

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد غدیر شهرستان دلگان گفت: در روز عید با سعادت غدیر، «کاروان غدیر» با همکاری سپاه و شهرداری این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی «کاروان غدیر» در شهرستان دلگان

حجت‌الاسلام کمال نوابی ضمن عرض تبریک دهه ولایت و امامت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: جشن‌های غدیر به مناسبت عید الله‌اکبر، جشن‌های دهه ولایت و امامت در مساجد و مصلی شهرستان دلگان با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

وی افزود: راه‌اندازی نمایشگاه با موضوع؛ غدیر، نماز و امر به معروف و نهی از منکر در پارک غدیر شهرستان دلگان با همکاری آموزش و پرورش از دیگر برنامه‌های محتوایی دهه ولایت و امامت در این منطقه است.

مسئول ستاد غدیر شهرستان دلگان بیان کرد: همچنین برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر امروز در مصلای امام علی‌(ع) و ویژه پسران روز چهارشنبه از دیگر برنامه‌ها است.

نوابی تصریح کرد: کاروان غدیر توسط سپاه پاسداران و شهرداری در روز غدیر با حضور پر شور مردم این منطقه برگزار و از مسجد جامع تا مصلای امام علی(ع) راه‌اندازی می‌شود.

وی گفت: مراسم عمامه‌گذاری طلاب توسط حوزه علمیه سفیران و مسابقه خطبه غدیر توسط حوزه علمیه الهادی نیز از دیگر برنامه‌های دهه ولایت در شهرستان دلگان است.

مسئول ستاد غدیر دلگان افزود: به همین مناسبت چهار ایستگاه صلواتی توزیع شیرینی و شربت در میدان امام علی(ع)، مصلا و میدان امام حسین(ع) راه‌اندازی می‌شود.

نوابی اضافه کرد: برگزاری سرود و تواشیح توسط بسیج خواهران و حوزه بسیج دانش‌آموزی و حوزه سفیران هدایت، تجلیل از سه حافظ کل قرآن توسط ستاد غدیر با معرفی مدرسه قرآنی حضرت زهرا(س)، تجلیل از نویسندگان و دانشجویان برتر شهرستان با معرفی ستاد غدیر، تبلیغات شهری پیرامون غدیر توسط ستاد غدیر از جمله برنامه‌های دیگر است.

وی بیان کرد: از دیگر برنامه‌های این مناسبت، نمایشگاه کتاب با هماهنگی دفتر تبلیغات اسلامی، مسابقه نقاشی برای دانش‌آموزان جشن‌های غدیر، مسابقه پیامکی به مناسبت غدیر و برنامه‌ریزی برای نهار برای 5 هزار نفر توسط ستاد غدیر است.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول