اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار حمیل:

مسئولان فرهنگ پدافند غیرعامل را در کشور جاری کنند

خبرگزاری فارس: بخشدار حمیل گفت: مسئولان باید در راستای پدافند غیرعامل برنامه‌هایی را که القاکننده پیشینه تاریخی کشور ایران است به جوانان ارائه دهند.

مسئولان فرهنگ پدافند غیرعامل را در کشور جاری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جهانبخش حیدری در جلسه‌ای که به مناسبت هفته پدافند غیرعامل با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش و تعدادی از مسئولان ادارات و ارگان‌ها منطقه حمیل برگزار شد، اظهار کرد: کاهش آسیب‌پذیری از بعد مادی و معنوی هدف پدافند غیرعامل است.

حیدری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره پدافند غیرعامل ادامه داد: در راستای دستورات و تاکیدات رهبری  درباره پدافند غیرعامل، مسئولان باید فرهنگ پدافند غیرعامل را در کشور جاری کنند.

وی با اشاره به قشر آسیب‌پذیر جامعه و به‌خصوص دانش‌آموزان افزود: ما باید در راستای پدافند غیرعامل برنامه‌هایی در خور شخصیت جوانان که القاکننده پیشینه تاریخی کشورمان باشد را به آنان ارائه دهیم.

بخشدار حمیل با اشاره به جنگ نرم و ترفند‌های گوناگون بیگانگان که به تازگی از راه‌های مختلف از جمله اینترنت و ماهواره در پی نفوذ به افکار جوانان ما هستند، گفت: ممنوعیت استفاده از اینترنت و ماهواره در این مورد کارگشا نخواهد بود، لذا ما باید فرهنگ استفاده صحیح از این موارد را به دانش‌آموزان و جوانان بیاموزیم.

حیدر احمدیان رییس اداره آموزش و پرورش منطقه حمیل در خصوص برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل نیر گفت: اجرای مانور زلزله و به صدا در آوردن زنگ زلزله در مدارس از جمله برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول