اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفای سیستان‌وبلوچستان خبر داد

تجهیز شبکه توزیع آب به سامانه هوشمند در سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آبفای سیستان‌‌وبلوچستان گفت: شبکه توزیع آب در هشت شهر سیستان‌وبلوچستان به سامانه هوشمند مجهز شد.

تجهیز شبکه توزیع آب به سامانه هوشمند در سیستان‌وبلوچستان

محمدرضا کرمی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: سامانه هوشمند دبی‌سنجی التراسونیک در تمامی ورودی‌های شبکه توزیع آب در شهرهای بزرگ استان نصب و تجهیز می‌شود.

وی افزود: به منظور کاهش هدررفت آب و همچنین اعمال مدیریت هوشمندانه شبکه‌های توزیع آب در شهرهای زاهدان، زابل، خاش، سراوان، ایرانشهر، بزمان، کنارک و چابهار به سامانه هوشمند تجهیز شده است.

مدیرعامل شرکت آبفای سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: این سامانه با دلیل ایجاد مدیریت هوشمند سهم بسزایی در کاهش حوادث و هدررفت آب در شبکه داشته و در نهایت بر کاهش آب بدون مدیریت در شهرهای استان تأثیر مستقیم دارد.

کرمی‌نژاد بیان کرد: مدیران آبفا در شهرهای یاد شده در هر زمان از شبانه‌روز با ارسال پیامک به این سامانه قادر به دریافت و تحلیل اطلاعات مورد نیاز خود در زمینه میزان آب ورودی و یا خروجی هستند.

وی گفت: این طرح از محل اعتبارات کاهش هدررفت آب شرکت مهندسی آبفای کشور اجرا شده است و قابلیت اندازه‌گیری لحظه‌ای میزان آب تولید ورودی به شبکه توزیع و ارسال مقدار خروجی را دارد.

مدیرعامل شرکت آبفای سیستان‌‌وبلوچستان همچنین از دقت نظر، امکان برنامه‌ریزی، کاهش اتلاف وقت، جلوگیری از هدررفت آب، امکان مدیریت هوشمند از راه دور به عنوان مزیت‌های سامانه نصب شده در شهرهای استان نام برد.

انتهای پیام/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول