اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل خبر داد

برنامه‌ریزی برای دسترسی به جایگاه برتر جذب سرمایه‌گذار

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: برنامه‌ریزی برای دستیابی به جایگاه‌های برتر جذب سرمایه‌گذاری خصوصی را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

برنامه‌ریزی برای دسترسی به جایگاه برتر جذب سرمایه‌گذار

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، صدیف بدری در مراسم کلنگ‌زنی پروژه تجاری مسکونی مروارید که با مشارکت شرکت توسعه مسکن شمال‌غرب و شهرداری اردبیل اجرا خواهد شد اظهار داشت: با توجه به وجود نیازهای مختلف عمرانی و شهری در اردبیل، سال گذشته در اجرای طرح‌ها و پروژه های مورد نظر با مشارکت بخش خصوصی اقدامات موثری انجام گرفت و در سال جاری نیز گام جدیدی برای تامین نیازها و ارائه خدمات نوین و بیشتر برداشته شده است.

وی افزود: بسیاری از مشکلات و موانع موجود برای جذب سرمایه‌گذار با مصوبات و برنامه‌ریزی شورای اسلامی شهر مرتفع شده و شیوه‌نامه آن با تاکید شورای شهر بومی شد.

بدری میزان ارزش ریالی پروژه‌های مشارکتی بازار خشکبار فروشان، فاز دو مجتمع تجاری شوراسنتر و بازار جدید طلا فروشان را 50 میلیارد تومان برشمرد.

این مسئول بیان داشت: در راستای بهره‌مندی از سرمایه‌های بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های مختلف شهری شامل پروژه مجتمع تجاری مسکونی اتوبوسرانی، پروژه پارکینگ درخشان، پل عابر مکانیزه چهار راه حافظ با 80 درصد پیشرفت، پروژه نبش عطایی شامل تجاری، مسکونی و پارکینگ، کارواش اتوبوسرانی ترمینال با 80 درصد پیشرفت، پارکینگ شوراسنتر شورابیل با 30 درصد پیشرفت، حمام وکیل، پروژه چرم مغان جمعاً با ارزش ریالی 160 میلیارد تومان با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی در حال اجرا و یا انجام مراحل اداری و قرارداد است.

شهردار اردبیل تصریح کرد: جذب سرمایه‌های موجود در بخش خصوصی و تزریق آنها به اجرای پروژه‌های شهری و عمرانی مورد نیاز شهر اردبیل، از جمله مهم‌ترین مباحثی است که مجموعه شهرداری اردبیل به آنها تاکید دارد به طوری که دعوت از بخش خصوصی برای مشارکت و اعطای تسهیلات ویژه به آنها از جمله اقدامات شهرداری در این زمینه است.

انتهای پیام/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول