اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کارخانه نئوپان خلخال خبر داد

تولید سالانه 40 هزار مترمکعب نئوپان در خلخال

خبرگزاری فارس: مدیر عامل کارخانه نئوپان خلخال از تولید سالانه 40 هزار متر مکعب نئوپان و اشتغالزایی سالانه 1700 نفر نیروی انسانی در خلخال خبر داد.

تولید سالانه 40 هزار مترمکعب نئوپان در خلخال

امین آرین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل گفت: کارخانه نئوپان خلخال از سال 1377 به بهره برداری رسیده و هم اکنون با تولید روزانه 1750 ورق نئوپان یکی از فعال‌ترین واحدهای تولید نئوپان در شمال‌غرب کشور است که این رقم برابر با 130 متر مکعب در روز و سالانه 40 هزار متر مکعب نئوپان در سال است.

آرین اضافه کرد هم اکنون 200 نفر به طور مستقیم و 1500 نفر به طور غیرمستقیم در این واحد تولیدی مشغول به کار هستند و ما تعهد اشتغال خود را از اولین روز استارت کارخانه تاکنون حفظ کرده‌ایم.

مدیر عامل کارخانه نئوپان خلخال ابراز داشت: این کارخانه با سه شیف کاری در هفت ماه امسال 25 هزار و 310 متر مکعب نئوپان تولید کرده که تا پایان سال تولید نئوپان در این واحد تولیدی از مرز 40 هزار متر مکعب خواهد گذشت.

این مسئول در خصوص مواد مصرفی کارخانه نئوپان خلخال گفت: 90 درصد گونه‌های چوبی مورد استفاده شامل سرشاخه و ضایعات درختان صنوبر، بید، هلو، زرد آلو ،و سایر درختان میوه است و 10 درصد بقیه چوب مورد نیاز کارخانه از درختان جنگلی و سرشاخه و ضایعات درختان توسکا و کاج تامین می گردد.

وی در خصوص طرح های توسعه نئوپان خلخال نیز گفت: این کارخانه با گذشت 15 سال نیازمند به بروزسازی دستگاه‌ها و خط‌های تولیدی است که در طرح توسعه سال 1391 جزء برنامه‌های اولویت‌دار مدیران این واحد تولیدی بوده و در آینده‌ای نزدیک نوسازی فرمینگ و خط فرم دهی و احداث خط روکش‌زنی ملامینه با هزینه 7 میلیارد و 500 میلیون تومان انجام خواهد شد.

مدیر عامل کارخانه نئوپان خلخال افزود: در کشورمان بیش از 18 کارخانه نئوپان در حال فعالیت است که نئوپان شهرستان خلخال بعد از کارخانجات نئوپان استان‌های گلستان، گیلان و مازندران در شمال شرق کشور فعال‌ترین واحد در شمال غرب کشور است که دارای استاندارد ملی و ISO9001 است که در سال 1389 نیز به عنوان واحد کیفی و برتر از سوی مسئولان مورد تجلیل قرار گرفته است.

وی حمایت مسئولان دولتی در جهت توسعه و به روزآوری کارخانه فوق یادآور شد و اذعان داشت: محصولات این کارخانه علاوه بر رفع نیازهای داخلی استان و کل کشور به کشورهای آسیای میانه و حوزه قفقاز نیز صادر می‌شود.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول