اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی بازدید از غرفه سیستان‌‌وبلوچستان صورت گرفت

اعتراض بازدیدکنندگان از کمبود روزنامه استانی در این غرفه

خبرگزاری فارس: کارشناس مطبوعات ارشاد سیستان‌وبلوچستان گفت: بازدیدکنندگان از غرفه سیستان‌وبلوچستان در جشنواره مطبوعات تهران، رضایت خود را همراه با اعتراض از کمبود روزنامه استانی ابراز داشتند.

اعتراض بازدیدکنندگان از کمبود روزنامه استانی در این غرفه

نصرت قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اعزامی از سیستان‌وبلوچستان در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و رسانه در تهران اظهار داشت: استان سیستان‌وبلوچستان امسال پویاتر و پربارتر از هر سال با 72 نشریه استانی در 19 نمایشگاه مطبوعات شرکت کرده است.

وی تعداد نشریات سال قبل را 68 مورد عنوان کرد و افزود: امسال این رقم به 72 نشریه رسیده که از رشد خوبی برخوردار بوده است.

کارشناس مطبوعات ارشاد سیستان‌وبلوچستان بیشترین نشریات استان را نشریات دانشگاهی، عمومی و تخصصی عنوان کرد و بیان داشت: با توجه به جایگاه کودکان در این برهه از زمان، امسال بخش ویژه‌ای شامل ارائه بسته‌های فرهنگی نشریه مخصوص کودکان، انواع سی‌دی فرهنگی برای کودکان نیز در نظر گرفته شده است.

قادری افزود: با توجه به شعار امسال، سیستان‌وبلوچستان برای حمایت از تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی سعی کرده با تمام محصولات و تزئینات و دکوراسیون تولید بومی، معرف ظرفیت‌های فرهنگی و هنری استان در این نمایشگاه باشد.

وی گفت: این نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و هنری استان است.

کارشناس مطبوعات ارشاد سیستان‌وبلوچستان استقبال بازدیدکنندگان از نمایشگاه به ویژه غرفه سیستان‌وبلوچستان را بی‌نظیر عنوان کرد و افزود: تعداد بازدیدکنندگان امسال به نسبت سال قبل رشد چشمگیری دارد و امروز که دومین روز نمایشگاه است، همچنان به تعداد بازدیدکنندگان اضافه می‌شود.

قادری ادامه داد: امسال تاکنون بیشترین بازدیدکنندگان از غرفه سیستان‌وبلوچستان را استادان دانشگاه، دانشجویان، اصحاب رسانه و قشر تحصیل کرده تشکیل می‌دهد.

وی تصریح کرد: خلاقیت‌های جدیدی که غرفه سیستان‌وبلوچستان را نسبت به سال گذشته متمایز کرده است، معرفی شهدای خبرنگار استان در قالب تندیس و نمونه‌ها و نمادهایی از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری استان می‌باشد که به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول