اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وجود بیش از 10 هزار یتیم زیر پوشش کمیته امداد

14 هزار و 676 حامی دست یاری به ایتام آذربایجان‌غربی می‌دهند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: 14 هزار و 676 حامی یتیم در آذربایجان‌غربی وجود دارد.

14 هزار و 676 حامی دست یاری به ایتام آذربایجان‌غربی می‌دهند

جلال حسین‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه بیش از هشت هزار از ایتام آذربایجان‌غربی تحت حمایت حامیان خیر هستند، اظهار داشت: کل ایتام مورد حمایت این کمیته و حامیان، 10 هزار و 196 نفر است.

وی با اشاره به خانوارهای شهری و روستایی تحت حمایت کمیته امداد استان، خاطرنشان کرد: 61 هزار و 124 خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی هستند که 30 هزار و 955 خانوار شهری و 30 هزار و 169 خانوار روستایی هستند.

حسین‌زاده با اشاره به طرح‌های متعدد برای توسعه مشارکت‌های مردمی، تصریح کرد: این طرح‌ها شامل طرح‌های اکرام، محسنین، شفا، رضوان، امداد محله، مسجدمحوری و ... هستند.

وی با بیان اینکه امر تبلیغ و همکاری در جذب کمک‌های مردمی، کمیته امداد امام خمینی (ره) را در پیشبرد اهداف خود یاری می‌رساند، افزود: بیش از 320 نفر در قالب هسته‌های مردمی در مساجد و محافل عمومی با کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی تعامل دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی به پرداخت مستمری ماهانه به مددجویان کمیته امداد اشاره کرد و گفت: هر ماه اعتباری به مبلغ 25 میلیارد ریال در قالب مستمری ماهیانه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول