اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 15 آذرماه

هزار کودک هندیجانی در طرح تنبلی چشم معاینه می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی هندیجان گفت: تا 15 آذرماه سال جاری، هزار و 880 کودک هندیجانی در طرح پیشگیری از تنبلی چشم معاینه می‌شوند.

هزار کودک هندیجانی در طرح تنبلی چشم معاینه می‌شوند

ماشاالله مکشوفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار هندیجان اظهار کرد: تنبلی چشم معمولاً در سنین زیر شش سال ایجاد شده و اغلب توسط والدین کشف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مشکل با تشخیص به موقع، به راحتی و کاملاً قابل درمان است، افزود: تنبلی چشم نوعی اختلال بینایی است که اگر به موقع تشخیص داده و درمان نشود، فرد را از یک چشم بسیار کم‌بینا یا نابینا می‌کند.

رئیس اداره بهزیستی هندیجان خاطرنشان کرد: چشمان برخی کودکان، با آنکه سالم به نظر می‌رسند اما از سلامتی و دید کافی برخوردار نیستند.

وی اضافه کرد: تا 15 آذرماه سال جاری، هزار و 880 کودک هندیجانی به‌عنوان گروه هدف، در طرح پیشگیری از تنبلی چشم معاینه می‌شوند.

مکشوفی ادامه داد: این طرح همزمان با سراسر کشور در شهرستان هندیجان نیز اجرایی شده و با تعامل و حمایت بیش از پیش خانواده‌ها در حال انجام است.

وی با اشاره به رده‌های سنی شرکت کننده در این طرح تنبلی چشم گفت: این طرح رده‌های سنی سه تا شش ساله دختر و پسر را در بر می‌گیرد.

رئیس اداره بهزیستی هندیجان در پایان گفت: والدین می‌توانند با مراجعه به اداره بهزیستی شهرستان هر چه سریع‌تر نسبت به انجام طرح پیشگیری از تنبلی چشم و معاینه کودکان خود اقدام کرده و نسبت به صحت و سلامتی فرزندانشان اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول