اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شش ماه نخست سال جاری صورت گرفت

بازدید و اقامت 457 هزار گردشگر داخلی در استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: طی شش ماه نخست سال جاری 457 هزار و 300 نفر گردشگر داخلی از جاذبه‌های استان بازدید و در مراکز اقامتی زنجان اقامت داشته‌اند.

بازدید و اقامت 457 هزار گردشگر داخلی در استان زنجان

ابوالفضل اجلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: تعداد گردشگران استان زنجان در حوزه گردشگر داخلی در شش ماه نخست سال جاری به مجموع گردشگران در 12 ماه سال گذشته رسیده است.

وی با اشاره به اینکه مجموع گردشگران بازدیدکننده و اقامت کننده داخلی استان زنجان در سال گذشته 485 هزار نفر بوده است، خاطر نشان کرد: این در حالی است که در شش ماه نخست سال جاری مجموع گردشگران بازدیدکننده و اقامت‌کننده داخلی در استان به 457 هزار و 300 نفر رسیده است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه گردشگری داخلی در شش ماه نخست سال جاری از رشد چشمگیری برخوردار بوده است، اضافه کرد: برنامه‌ریزی‌های خوبی برای توسعه گردشگری استان صورت‌گرفته است.

وی در زمینه نظارت بر مراکز اقامتی و هتل‌ها با اشاره به اینکه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان به همه مراکز زیر نظر خود نظارت کاملی دارد، تصریح کرد: این نظارت‌ها شامل نظارت تخصصی و اشتراکی با سایر ادارات و دستگاه‌های اجرایی از جمله علوم پزشکی می‌شود.

اجلی در زمینه بهره‌برداری از مجتمع اقامتی لاله هیدج نیز با بیان اینکه در حال حاضر واحد پذیرایی این مجتمع به بهره‌برداری رسیده است، یادآور شد: بخش هتل آن نیز در دست تجهیز است.

*وجود 35 دفتر خدماتی، مسافرتی در استان زنجان

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 35 دفتر خدماتی و مسافرتی در استان زنجان وجود دارد، خاطر نشان کرد: سه مرکز اطلاع‌رسانی سلطانیه، ابهر و زنجان نیز در سطح استان فعالیت دارد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان اظهار داشت: سایر مراکز اطلاع‌رسانی اداره کل میراث فرهنگی در بناهای تاریخی و موزه‌ها استقرار دارند.

وی یادآور شد: مراکز اطلاع‌رسانی مستقر در ابنیه‌ها و موزه‌ها در تمام طول سال فعالیت دارند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول