اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار لاهیجان:

جاذبه‌های گردشگری لاهیجان به زبان فارسی و انگلیسی معرفی می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار لاهیجان گفت: جاذبه‌های گردشگری این شهر به دو زبان فارسی و انگلیسی در برنامه فرهنگی هفته هنر گیلان در تهارن معرفی می‌شود.

جاذبه‌های گردشگری لاهیجان به زبان فارسی و انگلیسی معرفی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، رضا کهالی عصر امروز در جلسه شهرداری این شهر از حضور این نهاد در برنامه هفته هنر گیلان در تهران خبر داد و اظهار کرد: این برنامه فرهنگی با هدف معرفی صنایع دستی، جاذبه‌های گردشگری و غذاهای محلی گیلان و نیز برگزاری نمایش و آیین‌های خاص و موسیقی محلی استان از ششم تا دهم آبان جاری در فرهنگ‌سرای نیاوران تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: شهرداری لاهیجان با توجه به حضور موفق در نمایشگاه‌های مختلف کشور و یکی از برگزیدگان استانی با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری، تاریخی، مذهبی و فرهنگی و هنری در برگزاری برنامه‌های این هفته مشارکت می‌کند.

شهردار لاهیجان، چاپ و انتشار راهنما و جاذبه‌های گردشگری این شهر به دو زبان فارسی و انگلیسی، فیلم مستند گردشگری، نمونه آثار و کتب مفاخر شهر لاهیجان، اهدای سوغات شهر و هدایای فرهنگی و نمایش ماکت، استند را از جمله اقدام‌های شهرداری لاهیجان برای حضور در برنامه فرهنگی مذکور بیان کرد.

وی با دعوت از گیلانی‌ها برای حضور در برنامه‌های هفته هنر گیلان و آشنایی با جاذبه‌ها و فرهنگ غنی استان، خاطرنشان کرد: روابط عمومی شهرداری لاهیجان در ایام برگزاری هفته هنر گیلان آماده پاسخگویی به بازدیدکنندگان است.

به گفته کهالی، هفته هنر گیلان با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با مشارکت و همکاری حوزه معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری گیلان، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و شهرداری‌های لاهیجان، بندر انزلی، فومن و رشت در فرهنگ‌سرای نیاوران تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول