اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هتل‌های پارس تصریح کرد

تورهای گردشگری راه برون‌رفت کرمان از بن‌بست هوایی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری هتل‌های پارس گفت: راه‌اندازی تورهای گردشگری عمده با استفاده از پروازهای چارتر روش برون‌رفت کرمان از بن‌بست هوایی است.

تورهای گردشگری راه برون‌رفت کرمان از بن‌بست هوایی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جمشید حمزه‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت سرمایه‌گذاری هتل‌های پارس دارای چهار هتل پنج ستاره و دو هتل چهار ستاره در ایران است.

وی با بیان اینکه هتل پارس کرمان یکی از هتل‌های پنج ستاره است، عنوان کرد: هتل‌های چهار ستاره پارس در حال تبدیل شدن به هتل‌های پنج ستاره هستند.

حمزه‌زاده بیان داشت: هتل‌های پارس دارای یک هزار و 333 اتاق و سوئیت، 2 هزار و 500 تخت و 900 نفر نیرو در سطوح مختلف هستند.

وی ارتقای کیفیت خدمات را سیاست اصلی هتل‌های پارس برشمرد و اذعان داشت: این سیاستگذاری شامل بازسازی هتل‌ها، احداث بزرگ‌ترین لابی هتل‌های ایران در هتل پارس مشهد، استفاده از آی‌تی و فناوری اطلاعات، ارتقاس نرم‌افزار هتل‌ها و راه اندازی باشگاه مسافران فداکار می‌شود.

حمزه‌زاده خاطرنشان کرد: تجهیز و بازسازی تجهیزات، ارتقای کیفیت خدمات و آموزش منابع انسانی به صورت کاربردی و حرفه‌ای در هتل پارس کرمان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت شرکت سرمایه‌گذاری هتل‌های پارس مبتنی بر توریسم با علائق ویژه است، عنوان کرد: بسته‌های ویژه سفر با اولویت کرمان توسط این مجموعه طراحی می‌شود.

حمزه‌زاده ابراز داشت: استان کرمان با دارا بودن موقعیت ممتاز گردشگری هنوز ناشناخته است و مسئولان محلی باید برای معرفی این خطه تلاش کنند و تسهیلاتی برای سرمایه‌گذاران در این حوزه در نظر بگیرند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت در حوزه آژانس‌های گردشگری حرفه‌ای تخصصی است، افزود: بسیاری از آژانس‌های مسافرتی در ایران دچار مشکلاتی هستند در حالی که بعضی از این مجموعه‌ها درآمد بسیار خوبی دارند، زیرا دارای تخصص هستند.

حمزه‌زاده اذعان داشت: هتل‌های پارس بیشترین سود را در بین هتل‌های ایران دارند و بیشترین حمایت را از کارکنان خود می‌کنند، زیرا افراد شایسته و باتجربه‌ای در حوزه مدیریتی این مجموعه حضور دارند.

وی با بیان اینکه جزیره کیش به برکت فعالیت آژانس‌های مسافرتی زنده است، گفت: تعریف و راه‌اندازی تورهای گردشگری عمده با استفاده از پروازهای چارتر راه برون‌رفت کرمان از بن‌بست هوایی است.

حمزه‌زاده ابراز داشت: هتل‌های پارس منطبق با مقررات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مناسب‌سازی می‌شوند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول