اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد

بهره‎مندی از نظرات کارشناسی در ساخت کمپ گردشگری زاینده‌رود

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بکارگیری راه‌کارهای کارشناسی و استفاده از نظر متخصصان با رفع موانع به روند ایجاد و ساخت کمپ گردشگری زاینده‌رود شتاب بیشتری خواهد بخشید.

بهره‎مندی از نظرات کارشناسی در ساخت کمپ گردشگری زاینده‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری این استان اظهار داشت: ما باید بتوانیم شرایط و وضعیت استان خود را به درستی درک کرده و سپس بر اساس آن امور مختلف را مدیریت کنیم.

وی بر ضرورت اولویت‌بندی امور این استان تاکید کرد و گفت: اولویت‌بندی کردن امور استان می‌تواند نقش مهمی در پیشبرد و تحقق اهداف و برنامه‌ها داشته باشد و در رشد و آبادانی استان موثر واقع شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری به ساخت کمپ موقت گردشگری حوزه زاینده‌رود اشاره کرد و افزود: به‌کارگیری راه‌کارهای کارشناسی و استفاده از نظر متخصصان این حوزه می‌تواند به ما در ساخت این کمپ گردشگری کمک زیادی بکند.

وی بر ضرورت دستیابی به الگوی توسعه بومی صنعت گردشگری تأکید کرد و افزود: توسعه زیربناهای گردشگری در این استان یک ضرورت است که باید بیش از گذشته به آن توجه شود.

عنابستانی به ضرورت‌های حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در بخش گردشگری اشاره و تاکید کرد: بدون حمایت همه جانبه از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی توسعه‌ای در بخش گردشگری این استان اتفاق نخواهد افتاد.

استاندار چهارمحال و بختیاری به اختیارات استاندار در مسائل مختلف استان اشاره و تصریح کرد: بر اساس بند 112 قانون بودجه و ماده 128 قانون اساسی استاندار نماینده رئیس جمهور در استان است و تمام اختیارات مربوط به صدور مجوز، موافقت صدور پروانه برای اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری به استانداران تفویض شده است.

عنابستانی خاطرنشان کرد: هیچ دستگاه اجرایی حق ندارد پرونده‌های مربوط به طرح‌های سرمایه‌گذاری را بدون هماهنگی با استانداری به تهران ارسال کند و با کسانی که به این کار اقدام کنند برخورد می‎شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول