اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کردستان:

65 درصد دانش‌آموزان کردستان در بسیج عضویت دارند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کردستان از عضویت بیش از 65 درصد از دانش‌آموزان این استان در بسیج دانش‌آموزی خبر داد.

65 درصد دانش‌آموزان کردستان در بسیج عضویت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، کیومرث کشاورز ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان در سنندج اظهار کرد: این دانش‌آموزان به صورت سازماندهی شده در برنامه‌های مختلف سازمان شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: هفته بسیج دانش‌آموزی امسال نیز همزمان با سراسر کشور با شعار دانش‌آموز بسیجی، ولایت‌مداری و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از هفتم ماه جاری با برنامه‌های مختلف فرهنگی، علمی و ورزشی در این استان آغاز می‌شود و تا 13 آبان ادامه دارد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کردستان دانش‌آموز بسیجی، بصیرت و ولایت‌مداری را عنوان روز نخست هفته بسیج دانش‌آموزی ذکر کرد و برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی مربیان شجره طیبه، نشست‌ روشنگری و بصیرت سیاسی با محوریت موضوع‌های روز از جمله راه‌های عملی کردن منویات رهبری در خصوص شعار سال، بیداری اسلامی و میزان تاثیرگذاری انقلاب اسلامی بر این حرکت انقلابی و همچنین اقتصاد مقاومتی و مقابله با هجمه‌های اقتصادی دشمنان را از جمله برنامه‌های این روز برشمرد.

وی همچنین از برگزاری صبحگاه سراسری در تمامی مدارس و واحدهای بسیج دانش‌آموزی استان و برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز بسیجی با محوریت شهیده ناهید فاتحی‌کرجو، بهنام محمدی، نورالدین محبیان و 415 شهید دانش‌آموز استان در هشتم آبان با شعار دانش‌آموز بسیجی، ایثار و شجاعت خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات قرآن و عترت در تمامی واحدهای بسیج دانش‌آموزی با هدف ارائه الگوی موفق قرآنی به قشر جوان و تشویق دانش‌آموزان از برنامه‌های دیگر این هفته در سطح استان است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کردستان اضافه کرد: برگزاری برنامه‌های هم‌اندیشی نخبگان علمی، فرهنگی و ورزشی با مسئولین استانی و شهرستانی و پرده‌برداری و ارائه بازی لانه شیطان 3 از محصولات فرهنگی سازمان، دیدار دانش‌آموزان بسیجی با خانواده‌های معظم شهدای دانش‌آموز و غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در این استان است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کردستان گفت: در روز دوازدهم ماه جاری هم دو رهروان شهدا ویژه دانش‌آموزان پویندگان و کوهپیمایی دانش‌آموزان پیشگام با هدف همگانی کردن امر ورزش در بسیج و جامعه و افزایش توان جسمانی دانش‌آموزان در سراسر استان برگزار می‌شود.

کشاورز در پایان حضور دانش‌آموزان در نماز جمعه، مراسم راهپیمایی 13 آبان و برپایی ایستگاه‌های نقاشی ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی با موضوع آمریکا دشمن کودکان از مهم‌ترین برنامه‌های این روز است.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول