اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آخرین خبرها از جشنواره تئاتر بسیج سمنان اعلام شد

حضور 23 نمایش از سراسر سمنان در جشنواره تئاتر بسیج / جهانگیر الماسی مهمان سمنانی‌ها

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی نهمین جشنواره تئاتر بسیج استان سمنان گفت: 23 نمایش از سراسر استان سمنان، آمادگی خود را برای حضور در این جشنواره به دبیرخانه اعلام کرده بود.

حضور 23 نمایش از سراسر سمنان در جشنواره تئاتر بسیج / جهانگیر الماسی مهمان سمنانی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از ستاد اطلاع‏رسانی جشنواره تئاتر بسیج استان سمنان، عباس اعتماد در نشست هماهنگی برگزاری این جشنواره اظهار داشت: نهمین جشنواره تئاتر بسیج استان سمنان با شرکت هشت گروه نمایشی در شاهرود برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جشنواره تئاتر بسیج رخداد مهمی است که در آن توان فرهنگی و هنری کشور در عرصه هنر فاخر تئاتر به نمایش گذاشته می‌شود، افزود: 23 نمایش از سراسر استان سمنان، آمادگی خود را برای حضور در این جشنواره به دبیرخانه اعلام کرده بودند.

مدیر اجرایی نهمین جشنواره تئاتر بسیج استان سمنان از راهیابی هشت گروه نمایشی به بخش اصلی این جشنوار خبر داد و گفت: از این تعداد، هفت نمایش صحنه‌ای و یک نمایش خیابانی است.

اعتماد همچنین یادآور شد: قصد داریم افتتاحیه این جشنواره را به صورت متفاوت و در گلزار شهدای گمنام شاهرود با حضور جهانگیر الماسی، بازیگر سینما و تلویزیون برگزار کنیم.

مدیر اجرایی نهمین جشنواره تئاتر بسیج استان سمنان اضافه کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره، 10 آبان ماه با حضور جمعی از مسئولان استان سمنان و شهرستان شاهرود، در فرهنگ‏سرای مهر این شهر برگزار می‌شود.

به گزارش فارس؛ نهمین جشنواره تئاتر بسیج استان سمنان هشتم تا دهم آبان ماه جاری در فرهنگ‏سرای مهر شاهرود برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول