اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

شهرداری‌ها در تقویت کتابخانه‌های عمومی کوشا باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: کتابخانه‌های عمومی باید تقویت شوند و شهرداری‌ها با تخصیص 50 درصد درآمد به این اماکن نقش اساسی در رشد و رونق کتابخانه‌ها دارند.

شهرداری‌ها در تقویت کتابخانه‌های عمومی کوشا باشند

 به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان تیمور یزدان‌شناس بعد از ظهر امروز در نشست انجمن کتابخانه‌های کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان دارای اهمیت و جایگاه ویژه‌ای در سطح استان و حتی کشور است و رسیدگی به مشکلات مردم این شهرستان مهم‌ترین اولویت است.

این مسئول افزود: توسعه فضاهای فرهنگی و آموزشی و توجه به فرهنگ دینی از اولویت‌های اساسی شهرستان است و به فضل خدا در این مسیر به اهداف مورد نظر می‌رسیم.

فرماندار کنگان با تاکید بر لزوم کیفیت‌بخشی به وضعیت کتابخانه‌های عمومی خاطر نشان کرد: کتابخانه‌های عمومی باید تقویت شوند و شهرداری‌ها با تخصیص نیم درصد درآمد به این اماکن نقش اساسی در رشد و رونق کتابخانه‌ها دارند.

یزدانشناس به اعتبارات ارزشمند سفر مقام معظم رهبری به کنگان اشاره کرد و یادآور شد: تکمیل طرح‌های مصوب این سفر موجبات پیشرفت چشمگیر کنگان می‌شود و در سال جاری با همکاری منطقه ویژه شاهد رشد چشمگیر این مصوبات هستیم.

وی از احداث حوزه علمیه برادران کنگان با اعتبار 20 میلیارد ریال خبر داد و افزود: احداث دو هنرستان دخترانه و پسرانه، احداث دو دبیرستان معارف دخترانه و پسرانه و احداث مرکز علم و فناوری کنگان نیز از دیگر طرح‌های مهمی است که در دست اجراست.

مسئول کانون پرورش فکری کودک و نوجوان شهرستان کنگان نیز در این نشست اذعان داشت: این کانون با دارا بودن 6 هزار جلد کتاب کودک و نوجوان و 440 نفر عضو فعال کودک و نوجوان تلاش وسیعی را در زمینه گسترش فرهنگ کتابخوانی در میان کودکان انجام داده است.

لیلا گشنی متذکر شد: همکاری مسئولان در ترویج فرهنگ کتابخوانی مهم است و باید کودکان و نوجوانان را از سنین پایین به سمت مطالعه جذب کنیم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول