اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه سلامت مازندران:

200 هزار نفر از جمعیت مازندران فاقد بیمه هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: بر اساس برآوردها 150 تا 200 هزار نفر از جمعیت استان هنوز از هیچ‌گونه پوشش بیمه‌ای برخوردار نیستند.

200 هزار نفر از جمعیت مازندران فاقد بیمه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت مازندران، همزمان با سراسر استان و با حضور مدیرکل بیمه سلامت استان مازندران طرح ملی پزشک خانواده شهری ونظام ارجاع در شهرستان قائمشهر آغاز به کار کرد. مدیرکل بیمه سلامت مازندران در این مراسم با بیان اینکه ابتدای شروع طرح در استان با همت و هماهنگی تمامی مسئولان استان و اعضای ستاد اجرایی بوده است، گفت: در این طرح برنامه‌ریزی دقیق و منظم، کار با دقت و جدیت بسیار بالایی انجام گرفت تا کوچک‌ترین آسیبی به مردم استان نرسد.

وی با بیان اینکه با شروع فعالیت سازمان بیمه سلامت ایران و حمایت‌های همه جانبه مدیرعامل این سازمان پرداخت مطالبات تمام موسسات طرف قرارداد استان به روز پرداخت می‌شود، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته هیچ‌گونه نگرانی بابت پرداختی‌ها در بخش پزشک خانواده شهری و نظام ارجاع در استان وجود ندارد.

وی با اعلام اینکه بر اساس برآوردها 150 تا 200 هزار نفر از جمعیت استان هنوز از هیچ‌گونه پوشش بیمه‌ای برخوردار نیستند، افزود: با تشکیل سازمان بیمه سلامت ایران همچنین آغاز طرح پزشک خانواده شهری این افراد نیز زیر پوشش بیمه پایه درمان قرار خواهند گرفت تا از مزایای این طرح برخوردار شوند.

طبری در پایان یادآور شد: با شروع به کار سازمان بیمه سلامت هم‌پوشانی‌های بیمه‌ای نیز برطرف می‌شود.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول