اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان خبر داد

تولید 2500 دقیقه انیمیشن توسط هنرمندان کرمانی

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: 2 هزار و 500 دقیقه انیمیشن در سال‌های اخیر توسط هنرمندان کرمانی تولید شده است.

تولید 2500 دقیقه انیمیشن توسط هنرمندان کرمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام سیدجواد موسوی بعد از ظهر امروز در همایش انیمیشن و پویانمایی اظهار داشت: هنر انیمیشن در کرمان از نظر کمیت و کیفیت رشد قابل توجهی را دارد.

وی با بیان اینکه استان کرمان از نظر انیمیشن در جایگاه مناسبی قرار دارد، افزود: طی سال‌های اخیر واحد انیمیشن صدا و سیمای مرکز کرمان سامان بهتری پیدا کرده و فعالیت‌های مطلوبی در این واحد انجام شده است.

موسوی ابراز داشت: همچنین توجه به هنر انیمیشن در سال‌های اخیر از سوی صدا و سیمای جمهوری اسلامی با جدیت بیشتری پیگیری شده است و با توجه به وجود مشکلات مالی هیچ وقفه‌ای در تولیدات انیمیشن کرمان ایجاد نکرده‌ایم.

وی از تولید 2 هزار و 500 دقیقه انیمیشن در سال‌های اخیر در صدا و سیمای مرکز کرمان خبر داد و عنوان کرد: هرچند شاهد افزایش تولید انیمیشن در استان کرمان هستیم، اما با توجه به استعداد و انگیزه فعالان انیمیشن این خطه این میزان تولیدات چندان رضایت‌بخش به نظر نمی‌رسد.

این مسئول فرهنگ بسیار عمیق و غنی ایران و ارزش‌های اسلامی را بهترین، کارآمدترین و به روزترین ارزش‌ها برشمرد و گفت:‌ باید با استفاده از هنر انیمیشن فرهنگ ایرانی و ارزش‌های اسلامی را به دنیا معرفی کنیم.

همچنین مسئول واحد انیمیشن صدا و سیمای مرکز کرمان در این همایش ابراز داشت: همایش انیمیشن با هدف بررسی مشکلات و دست‌یابی به راه‌کارهای جدید برای ادامه روند رو به رشد انیمیشن استان کرمان برگزار شد.

محمد قاسمی خاطرنشان کرد: ایجاد انگیزه، انرژی و تبادل افکار برای آغازی دوباره از دیگر اهداف برگزاری  همایش انیمیشن و پویانمایی استان کرمان است.

به گزارش فارس، همایش انیمیشن و پویانمایی به مناسبت هفتم آبان روز جهانی انیمیشن و با حضور مسئول انیمیشن مرکز استان‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، کارشناس امور استان‌های صدا و سیما و جمعی از فعالان این عرصه در صدا و سیمای مرکز کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول